Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل سلیمانی بخشدار مرکزی دماوند درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند با اشاره به عملکرد این نهاد در راستای مبارزه با ویروس کرونا از ابتدای سال جاری اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا، اغلب سیاست‌های این نهاد تحت‌الشعاع این موضوع قرار‌ گرفته و به مبارزه با این ویروس در سطح روستاها پرداختیم.

وی گفت: بر همین اساس، اجرای همه مصوبات و تدابیر ستاد ملی و شهرستانی مبارزه با کرونا در سطح روستاها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی دماوند اضافه کرد: اقداماتی که در این راستا انجام گرفت، در حوزه‌های مختلف از قبیل پیشگیری، آموزش و فرهنگ‌سازی، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی روستاها، توزیع بسته‌های بهداشتی و کنترل ورودی و خروجی روستا و نظارت بر عدم برگزاری مراسم‌های مختلف در سطح روستاها بود.

سلیمانی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در سطح روستاها عنوان کرد: با همکاری دهیاری‌ و شورای اسلامی روستاها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، جمعیت هلال احمر و موسسه‌های خیریه اقداماتی از قبیل توزیع ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی، ضد عفونی معابر و اماکن عمومی روستاها و توزیع بسته‌های معیشتی انجام گرفت.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۶۴ هزار بسته بهداشتی در سطح روستاهای این بخش توزیع شد، خاطرنشان کرد: برهمین اساس توزیع ۹۷ هزار ماسک، ۴۹ هزار دستکش، ۱۸ هزار اسپری و مواد ضدعفونی همچنین ۴۵۵ نوبت ضدعفونی معابر در طی این مدت در سطح روستاها انجام شد.

نماینده عالی دولت در بخش مرکزی دماوند بیان کرد: در راستای اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه پیرو منویات مقام معظم رهبری با همکاری خیران و موسسه‌های خیریه ۱۷۱۰‌ بسته معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر در سطح روستاها توزیع شد.

سلیمانی با اشاره به اقدامات فرهنگی و تبلیغات محیطی در این راستا خاطرنشان کرد: همچنین آموزش و فرهنگ‌سازی به منظور رعایت بهداشت فردی و عمومی در روستاها، نظارت بر عدم برگزاری اجتماعات و مراسم‌های فرهنگی، ورزشی، مذهبی و موارد دیگر و نظارت بر عدم فعالیت اماکن گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله اقدامات انجام گرفته در این راستا بود.

بخشدار بخش مرکزی دماوند یادآور شد: نصب بنرهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع رعایت نکات بهداشتی و آموزش به روستائیان به منظور نحوه استفاده صحیح از محلول‌های ضدعفونی‌کننده مطابق ابلاغیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مدت در دستور کار قرار گرفت.

سلیمانی در پایان ابراز کرد: تشکیل اکیپ‌های بازرسی در ورودی روستاها و کنترل ورود و خروج افراد و‌‌ کنترل تب و سلامت به طور شبانه‌روزی مطابق با تدابیر ستاد ملی و شهرستانی مبارزه با کرونا انجام شده است.

انتهای خبر/۶۷۰۶۷/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا کمک مومنانه آموزش روستاها دماوند ضدعفونی اسماعیل سلیمانی توزیع اقلام بهداشتی بسته معیشتی سطح روستاها مرکزی دماوند انجام گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مرتضی افقه، استاد دانشگاه و اقتصاد دان گفت :به‌طور کلی دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بوده و حالا هم ضعیف است و تیم اقتصادی دولت تیم قدرتمندی نیست؛ چه مدیران بانک مرکزی و چه مدیران وزارت اقتصاد، اما به هر حال دولت اکنون که می‌گوید فروش نفت خوبی داریم، یعنی ارز هم در اختیار دارد و می‌تواند مدیریت کند اما در حوزه عرضه ارز با احتیاط رفتار می‌کند و در عرصه تقاضا هم قادر به مدیریت نیست.

هم‌میهن نوشت: این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه این سخن از سوی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی که نرخ ارز بازاد آزاد را قبول نداریم، چقدر علمی است؟ بیان کرد: «من واقعاً نمی‌فهمم این چه حرفی است که دو مسئول عالی‌رتبه اقتصادی کشور یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌زنند. واقعاً قابل فهم نیست زیرا هیچ مبنای علمی و تخصصی‌ ندارد. در بسیاری از اقلام‌ها ارز آزاد برای واردات استفاده می‌شود؛ یعنی خود دولت بهتر از هر کسی می‌داند کشور فقط محدود به همان اقلامی نیست که ارز دولتی دریافت می‌کنند و بسیاری از کالاها با ارز غیررسمی خریداری می‌شوند حتی بعضی از اقلام اساسی. حتی می‌شود گفت ۸۰درصد از واردات ما با ارز آزاد است و من می‌گویم این حرف اگر نگوییم بچه‌گانه است اما حتماً غیرعلمی است.


۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900070

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد