Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فرصت دوباره‌ای به هواداران پرسپولیس در قطر داد تا بتوانند در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه حضور داشته باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با هماهنگی کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فرصت دوباره‌ای برای تماشاگران ایرانی ایجاد شد تا برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم الجنوب بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مهلت ثبت نام 500 هوادار ایرانی و 500 هوادار کره‌ای برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020، فقط 150 ایرانی موفق به ثبت نام شدند که از میان حدود 20 هزار ایرانی ساکن در قطر، عددی ناچیز بود.

با توجه به خواست هواداران ایرانی برای حضور حداکثری در استادیوم، کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این خصوص رایزنی کرد و فرصت دوباره‌ای برای ثبت نام ایرانیان باز شد. از همین رو 350 ایرانی دیگر باید تا پایان امشب (پنجشنبه) با رایزن فرهنگی سفارت ایران در دوحه تماس بگیرند و ثبت نام خود را انجام دهند که هواداران پرسپولیس حضور حداکثری در دیدار فینال داشته باشند. این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

همچنین تست کووید-19 صبح روز فینال و از ساعت 8 در سالن مخصوصی که مجاور استادیوم السد قرار دارد گرفته خواهد شد و پس از پاسخ منفی، بلیت رایگان در اختیار هواداران قرار می‌گیرد تا آنها وارد استادیوم شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فرصت دوباره ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان

فقط برای سرگرمی

مقایسه عملکرد تیم زنان و مردان بارسلونا در سال های اخیر لیگ قهرمانان هواداران بارسلونا مرحله به مرحله این فصل لیگ قهرمانان به جا مانده از دیشب به جا مانده از دیشب لالیگا از گذشته تاکنون

سوال های دو گزینه ای با الساندرو دل پیرو:

جام جهانی یا لیگ قهرمانان؟ جام جهانی

دربی دلاموله یا دربی ایتالیا؟ دربی دلا موله

دینو زوف یا جیجی بوفون؟ جیجی

کاناوارو یا نستا؟ می تونم از هر دوشون دور باشم؟

 فرانسوی باشی یا اینتری؟ فرانسه تو یا توتی؟ من!  بیرون رفتن با میکا ریچاردز یا موندن تو خونه و صحبت فوتبالی با تیری آنری؟ تو منو تو دردسر انداختی، دردسر بزرگ، این یکی رو جواب نمی دم

سرگرم نشدید؟ سرگرم نشدید؟ این همون چیزی نیست که به خاطرش اینجایید؟

چرا دو تا کلوپ اینجاست؟

 

 

اگه خود مسی رو دیده بود، چیکار می کرد؟

 

 

کمی تیکی تاکا ببینیم:

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟