Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: اولین و بزرگترین مجتمع گردشگری سلامت استان مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدلی امروز ۲۷ آذر ماه در حاشیه تور خبری بازدید اصحاب رسانه از پروژه های گردشگری ارومیه با اشاره به اینکه عملیات عمرانی احداث اولین مجتمع گردشگری سلامت در استان در حال انجام است، افزود: این مجتمع گردشگری سلامت در سطح استان در حال حاضر ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شامل بخشهای درمانی، اقامتی  با تجهیزات به روز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه با زیربنایی بالغ بر۳۳۳۸ مترمربع  با پیش بینی ایجاد ۴۵ اتاق و ۹۰ تخت در دست اجرا است،  ادامه داد: این مجموعه در ۱۰ طبقه شامل بخشهای آب درمانی، کافی شاپ و واحد اقامتی خواهد بود.

عبدلی تصریح کرد: با توجه به مرزی بودن استان و ورود گردشگران برای درمان به استان، احداث این مجموعه علاوه بر درآمدزایی در معرفی سایر بخشهای ارومیه به گردشگران بسیار کارگشا خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان کرد: حجم سرمایه گذاری اندر این پروژه ۲۶۰ میلیارد ریال است.

وی در جریان بازدید از هتل ۳ ستاره ممتاز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در ارومیه تصریح کرد : میراث فرهنگی استان در راستای توسعه صنعت گردشگری و توریسم با اعطای تسهیلات و مجوز از سرمایه‌گذاران درقالب افتتاح هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه های بوم گردی  و اقامتگاههای سنتی حمایت می‌کند.

عبدلی بااشاره به اینکه در بخش گردشگری روستایی برنامه ششم توسعه، توجه به روستاهای دارای قابلیت گردشگری جایگاه ویژه ای دارد،  یادآور شد: روستاهای آذربایجان غربی با طبیعت بکر و زیبای خود بستری برای توسعه صنعت توریسم در این مناطق است که در این راستا نیز  ۴۸ روستای هدف گردشگری در سطح استان معرفی شدند.

وی با اشاره به راه اندازی واحد های بوم گردی نیز افزود: ۲۹ واحد بوم گردی فعال با ۸۴ اتاق در استان وجود دارد که بیشترین تعداد مربوط به ماکو و تکاب است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري سلامت بوم گردی روستای هدف گردشگری مجتمع گردشگری سلامت آذربایجان غربی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان