Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عمر کاری کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در تیم ملی کلمبیا به دو سال نرسید. کی روش بعد از اتمام کار در ایران، راهی کلمبیا شد و قرار بود این تیم را تا جام جهانی ۲۰۲۲ همراهی کند اما در مرحله مقدماتی این مسابقات، بعد از دو باخت به اروگوئه اکوادور، از سمت خود برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش برای اولین بار بعد از جدایی از کلمبیا، سکوت خود را در خصوص اتفاقات و حواشی پیرامون این تیم شکست و از تیم ملی ایران هم نامی به میان آورد.

این مربی پرتغالی در گفتگو با آژانس خبری EFE درگیری و تنش‌هایش با بازیکنان کلمبیا را رد کرد و گفت: همه چیز خارق العاده بود. رسانه‌ها گفتند که بین ما اختلافات و درگیری‌هایی وجود داشته است. این دروغ بود. بعد از بازی با اکوادور بعضی از استدلال‌ها درباره تقابل بازیکنان ایجاد شد. یکبار دیگر به شما می گویم جو تیم ملی کلمبیا دوستانه بود.

وی ادامه داد: من در باشگاه‌ها و تیم‌های ملی مختلفی کار کرده‌ام؛ از پرتغال گرفته تا ایران. همیشه روابط بسیار خوبی با بازیکنان داشته‌ام و اکنون از طرف بازیکنان کلمبیا این روابط وجود دارد با پیام‌هایی همراه با ابراز علاقه، دوستی و محبت که مرا متاثر می‌کند و وقتی آنها را می‌خوانم احساساتی می‌شوم و تا حدودی گریه می‌کنم. این را هرگز فراموش نخواهم کرد. این فوتبالیست‌ها همیشه در قلب من خواهند بود.

سرمربی سابق کلمبیا درباره ارزیابی اش از عملکرد «خامس رودریگز» در کلمبیا گفت: همیشه دوست دارم فراتر از یک فرد و بازیکن صحبت کنم. همانطور که دوست من الکس فرگوسن همیشه می‌گفت، تیم بیش از هر چیزی مهم است اما من در کلمبیا نمی‌توانستم صد درصد روی خامس حساب کنم.

کی روش اشاره کرده است که خامس در بایرن مونیخ و رئال منظم بازی نمی‌کرد و این مسئله کار را برای او در تیم ملی کلمبیا سخت کرده بود.

این مربی پرتغالی به مشکلاتش در کلمبیا اشاره کرد و افزود: آخرین بار ۱۳ بازیکن را به دلیل مشکلات مختلف از دست دادیم. تمام کارهایی که در دو سال گذشته انجام داده‌ایم به من اجازه می‌دهد بگویم با افتخار کلمبیا را ترک می‌کنم. ما با آمار خوبی این کشور را ترک کردیم. این دوره کار با همه بازیکنان برای من بسیار خوب بوده است و بسیار سپاسگزارم.

کی روش یادآور شد: من با اشتیاق وارد کلمبیا شدم تا به پنجمین دوره مسابقات جام جهانی راه یابم. صعود به جام جهانی در منطقه آمریکای لاتین یکی از سخت‌ترین رقابت‌های فوتبال جهان است. صعود این نیست که شما چطور شروع می‌کنید بلکه نحوه اتمام کارتان است. فدراسیون باید تصمیمات را با شجاعت بگیرد. پس از نتایج نامناسب، فدراسیون جرات رویارویی با طوفان‌های پیش رو را نداشت. آنها تصمیمی گرفته‌اند که من باید بپذیرم (برکناری کی روش) اما با آن موافق نیستم. واقعیت‌ها نشان می‌دهد که این یک تصمیم منطقی نیست. متاسفانه بعد از دو نتیجه اخیر مقابل اروگوئه و اکوادور، فدراسیون همان شهامتی که ابتدا داشت را نشان نداد.

کد خبر 5098368 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کلمبیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی لیگ کشتی کشتی آزاد هندبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تکواندو علیرضا بیرانوند سید رضا صالحی امیری تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم الهدی : به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید

جمیله علم الهادی همسر رئیس جمهور کشورمان در سفر به پاکستان گفت که به دلیل سکوت ما، اسرائیل به ادامه خشونت تشویق شد.   به گزارش فرارو به نقل از سایت شیعت‌نیوز پاکستان، همسر رئیس جمهور ایران گفت: خداوند هرگز کسانی را که سکوت کرده‌اند را نمی‌بخشد، سکوت آن‌ها بدتر از جنایتی است که در فلسطین رخ می‌دهد.   خانم علم الهدی افزود: آنچه در غزه در حال وقوع است در جهان بی سابقه است. اما ما به مادران و خواهرانمان افتخار می‌کنیم که با این همه ساکت نمی‌نشینند و با اسرائیل می‌جنگند.   وی افزود: نه تنها زنان غزه، بلکه روزنامه نگاران و پزشکان نیز داوطلبانه در غزه حضور دارند.   همسر رئیس جمهور ایران اظهار کرد: در مورد زنان غزه تصور می‌شود که آن‌ها ترس دارند، اما زنان فلسطینی در مقابل نسب کشی اسرائیل بی‌باک هستند. اسرائیل خود را پیرو حضرت موسی می‌داند، اما در واقع از پیروان فرعون هستند.   جمیله علم الهدی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.   وی در ادامه گفت که بسیار خوشحالم که به پاکستان سفر کرده ام، قبل از اینکه به پاکستان بیایم، فکرم در مورد پاکستان مثبت بود، اما بعد از آمدن به اینجا، فکرم مثبت‌تر شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان! (+عکس) سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • جمیله علم الهدی : به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد