Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که برای حمل و نقل راحت‌تر ویژه جانبازان و معلولان در سطح شهر چه اقداماتی انجام گرفته است اظهار کرد: در سطح شهر تهران ون‌هایی وجود دارند که مجهز به بالابر برای ویلچر معلولان و جانبازان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به این سوال که جز ون آیا اتوبوس  هم برای معلولان در نظر گرفته شده است یا خیر گفت: علاوه بر ون‌هایی که قرار داده ایم تعدادی دستگاه اتوبوس هم برای معلولان و جانبازان در سطح شهر تهران برای جابه‌جایی تعداد معلولان بیشتر تعبیر شده‌اند.

ترفع تصریح کرد: سه مرحله مناقصه برای خرید ون برگزار کردیم، اما متأسفانه هیچکدام از آن‌ها مشتری نداشتند و سپس با شرکت ایران خودرو قراردادی را به امضا رسانده‌ایم.

وی با اشاره به اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های ویژه معلولان گفت: هنگام خرید ناوگان حمل و نقل عمومی درخواست کردیم تا مینی بوس‌ها به گونه‌ای طراحی شوند که درب در پشت آنها تعبیه شود و معلولان بتوانند به کمک بالابر به راحتی سوار مینی‌بوس‌ها شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه مینی‌بوس‌ها نسبت به ون‌ها عملکرد بهتری دارند گفت: از آنجایی که تعداد ویلچر‌هایی که می‌توانند سوار مینی بوس شوند از ون‌ها بیشتر است به همین دلیل تقاضای طراحی مینی‌بوس‌های ویژه معلولان را کرده ایم.

بیشتر بخوانید:

تهران برای معلولان دسترس پذیر نیست/ بودجه مناسب سازی معابر پایین است نامناسب سازی معابر شهری ادامه دارد/ معلولان قربانی اقدامات غیرکارشناسی مدیران!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوسرانی تهران شهرداری تهران مینی بوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

به گزارش تسنیم، گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901781

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • شرکت هسل دیزاین
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی