Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال اولسان هیوندای حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ، در بازی های باشگاه های آسیا بسیار موفق بوده است، اما در لیگ داخلی کره جنوبی آمار مثبتی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال اولسان هیوندای حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ، در بازی های باشگاه های آسیا بسیار موفق بوده است، اما در لیگ داخلی کره جنوبی آمار مثبتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه بازی پرسپولیس با اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اطلاعات و آمار خوبی از حریف پرسپولیس به دست آوردیم که دانستن آن‌ها می‌تواند جالب باشد.

در ۱۳ دوره‌ای که از عمر برگزاری سوپرلیگ کره می‌گذرد، اولسان هیوندای هرگز رنگ قهرمانی را به خود ندیده و اغلب یا نایب ‌قهرمان شده و یا سوم! بیشترین قهرمانی‌ها و افتخارات فوتبال کره‌ جنوبی از آن تیم جئونبوک موتورز بوده. البته این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، عملکرد ضعیفی داشت و در همان مرحله گروهی حذف شد.

در مقابل اولسان اگر چه در سوپرلیگ و گروه قهرمانی لیگ کره، ۴ باخت داشته و سنگین‌ترین شکست آن (۴ بر صفر) مقابل پوهانگ در گروه قهرمانی بوده اما در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل قبولی داشته و بدون باخت فینالیست شده است.

با همه اینها سران باشگاه اولسان در پایان مسابقه فینال با «کیم دو هون» سرمربی خود قطع همکاری خواهند کرد.

در لیگ ۱۲ تیمی کره‌ جنوبی، اولسان هیوندای با ۵۰ امتیاز صدرنشین شد ولی «قهرمان» نشد، چرا؟ سازمان لیگ فدراسیون کره، بعد از پایان سوپرلیگ یک ‌دوره مسابقه با حضور ۶ تیم اول تحت عنوان «گروه قهرمانی» برگزار می‌کند و ۶ تیم بعد هم برای «گروه سقوط» می‌جنگند.

همان‌طور که جدول «گروه قهرمانی» را ملاحظه می‌کنید، اولسان در رده سوم قرار گرفته و به این ترتیب در مجموع با سوپرلیگ و گروه قهرمانی، با ۵۷ امتیاز نایب ‌قهرمان شده و جئونبوک موتورز مثل همیشه و این‌بار با ۶۰ امتیاز روی سکوی اول قرار گرفت.

 

نتایج بازی‌های «گروه قهرمانی» :

جئونبوک یک- سانگژو صفر

اولسان ۲- دائجو ۲

پوهانگ ۵- گوانگجو ۳

اولسان ۴- سانگژو یک

دائجو یک- گوانگجو صفر

پوهانگ یک- جئونبوک صفر

سانگژو ۲- دائجو یک

جئونبوک ۴- گوانگجو یک

پوهانگ ۴- اولسان صفر

دائجو ۳- پوهانگ ۲

سانگژو یک- گوانگجو صفر

جئونبوک یک- اولسان صفر

پوهانگ ۳- سانگژو یک

اولسان ۳- گوانگجو صفر

جئونبوک ۲- دائجو صفر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اولسان هیوندای پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اولسان هیوندای پرسپولیس پرسپولیس ایران فینال آسیا لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی مهدی طارمی کریستیانو رونالدو فینال لیگ قهرمانان آسیا اولسان هیوندای حریف پرسپولیس گروه قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا