Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی عصر امروز در بیست و نهمین اجلاسیِه ویدئوکنفرانسی نماز استان سمنان و آئین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در گسترش فرهنگ نماز در ارزیابی سال ۱۳۹۸ که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به نماز جلوه‌ای از بندگی خالصانه مسلمانان به درگاه خداوند متعال است و در این وادی بندگان خداوند عاشقانه به سمت معشوق خود می‌شتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعاری که برای بیست و نهمین اجلاس استانی نماز در نظر گرفته شده است توجه به این فریضه الهی و پیوند مدرسه، خانه و مسجد برای برپایی پرشور نماز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: آموزش و پرورش در کنار تمامی دستگاه‌های اجرایی در برپایی و اقامه نماز از سال‌های گذشته در تلاش بود و از تلاش‌های تمامی مدیران و کارکنان این اداره کل که با جدیت برای برپایی نماز در تلاش بودند و هستند، قدردانی می‌نمایم.

دستورانی گفت: اجلاسیِ سراسری نماز در سال جاری به دلیل شیوع کرونا ویروس به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و از تلاش مجموعه مدیران، دانش آموزان، والدین آنان که در این آیین به‌صورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتند، قدردانی می‌شود.

وی بیان کرد: براساس آمار قبل از شیوع کرونا ویروس، در ۸۰۰ مدرسه استان سمنان نماز اقامه می‌شد و جشن تکلیف دانش آموزان پسر مقطع نهم متوسطه و دانش آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی با برنامه‌ریزی مطلوب در استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: در یک سال گذشته با تأمین اعتبار برای بازسازی نمازخانه مدارس استان اقدام شد و در بخش آموزش نماز و مسابقات قرآنی آثار فاخری از سوی دانش آموزان در سامانه شاد و فضای مجازی به اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ارسال شد.

تقدیر از ۴۰ دستگاه اجرایی برتر در برپایی نماز 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس‌الدین، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان نیز بیان کرد: در بیست و نهمین اجلاس ویدئو کنفرانسی استانی نماز عملکرد ۸۳ دستگاه اجرایی مرتبط با ستاد اقامه نماز استان سمنان بررسی شد.

وی افزود: عملکرد سال ۹۸ دستگاه‌های اجرائی در اقامه و دیگر موضوعات پیرامون اهمیت نماز در سامانه سجاده ثبت شد که از ۲۵ دستگاه اجرائی در این آیین بر اساس ارزیابی‌ها تقدیر ویژه به عمل آمد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان اظهار کرد: همچنین از عملکرد ۱۵ دستگاه اجرائی استان سمنان که در برپایی نماز و موضوعات پیرامون اقدامات قابل قبولی داشتند، تقدیر شد.

شمس‌الدین بیان کرد: بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرائی در برپائی نماز از اول فروردین تا ۲۹ اسفند ۹۸ بود و عملکرد ادارات در سال ۹۹ در سال آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: باوجود شیوع کرونا آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرائی استان سمنان در برپایی نماز و اهمیت بخشیدن به این عبادت خالصانه به درگاه احدیت نقش غیرقابل انکاری داشتند.

به گزارش فارس، در این آیین معنوی بیش از ۹۰ دستگاه اجرائی و بسیاری از معلمان، دانش آموزان و والدین به‌صورت ویدئو کنفرانس حضور دارند که از تلاش‌های تمامی افراد فرهیخته که برای برپائی نماز در جامعه تلاش می‌کنند، قدردانی شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان نماز آموزش مدرسه مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان سمنان مدارس نماز استان سمنان آموزش و پرورش دانش آموزان برپایی نماز اقامه نماز شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به مناسبت ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر پیامی را صادر کرد متن پیام به این شرح است:

جامعه کارگری بعنوان نماد ارزشمند پویایی، تلاش و موتور محرک اقتصاد کشور، بعنوان اولویت اساسی و یکی از ارکان رشد، تعالی و پیشرفت جامعه و استقلال و خودکفایی ملی محسوب می شود.

کارگران با عزمی راسخ و اراده ای سترگ، مبنای تحقق آرمان های امام راحل (ره) و راهبرد مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم بوده و ارتقای جایگاه ارزشمند کار و کارگری و در نهایت شکوفایی انقلاب اسلامی ایران بر پایه ی تلاش و همت آنان استوار است و خوشبختانه تجربه ی تاریخی ملت قهرمان ایران ثابت نموده است که جامعه عظیم کارگری کشور در جریان انقلاب مردمی ایران اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و در صحنه های حساس و مختلف کشور تاکنون نقش سازنده و بی بدیل داشته و در نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سعی و کوشش وافر و به سزایی به انجام رسانده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری استان سمنان تبریک عرض نموده و با آرزوی توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران میهن اسلامی، امیدوارم با حرکت جهادگونه، همراه با خلاقیت و نوآوری این قشر عظیم، شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

کد خبر 6092869

دیگر خبرها

  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد