Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@11:13:24 GMT

تمجید اسرائیل از تروریست‌های قاتل شهید فخری زاده

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۴۴۹۳

تمجید اسرائیل از تروریست‌های قاتل شهید فخری زاده

خبرگزاری تسنیم: پس از انتشار شایعات مختلفی درباره احتمال انتقال سریع یوسی کوهن به فعالیت های سیاسی برای نجات نتانیاهو از گرداب مشکلات سیاسی، روزنامه یدیعوت احارانوت در شماره امروز پنج شنبه خود به نقل از منابع آگاه خبر داد بر خلاف شایعات موجود رئیس موساد تا اول ژوئن 2021 در مقام خود باقی خواهد ماند.

در این گزارش ضمن اعتراف ضمنی به نقش یوسی کوهن در ترور شهید فخری زاده آمده است : در حالی که جهان همچنان در حال ارزیابی عملیات ترور (شهید) محسن فخری زاده که به اسرائیل نسبت داده می شود ، اعلام تغییر در راس موساد هم دوستان و هم دشمنان را غافلگیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه عبری زبان همچنین فاش کرد "رووین ریولین" رئیس رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته از شماری از ماموران موساد به دلیل آنچه عملکرد بالای آنها طی سال 2020 بود قدردانی کرد.

به اعتراف این روزنامه عبری زبان یکی از دلایل تقدیر از ماموران موساد عملکرد آنها در مقابله با برنامه هسته ای ایران به ویژه درباره(شهید) محسن فخری زاده است ، در حالی که لیست عملکرد موساد در خاک سوریه هم بسیار زیاد است.

از سوی دیگر خبرگزاری آناتولی ترکیه با اشاره به عملکرد جنایتکارانه سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) به بهانه ترور جنایتکارانه شهید محسن فخری زاده به برخی از این جنایات طی دو دهه گذشته اشاره کرد.

آناتولی در گزارش خود از قدس اشغالی خبر داد: هنوز هویت رئیس جدید موساد مردی که قرار است میراث تاریخ طویلی از اقدامات ترور علیه مخالفان اسرائیل را در سرتاسر جهان دارد ، اعلام نشده است.

امروز همه از فردی که قرار است از ژوئن آینده سکان دار این سازمان شود با نام (د) یاد می کنند.موساد شاخه خارجی سرویس اطلاعاتی اسرائیل است که در کنار شاخه داخلی آن شاباک فعالیت گسترده ای را علیه مخالفان اسرائیل انجام می دهد.در اکثر اوقات اسرائیل به صراحت مسئولیت اقدامات ترور خود را علیه مخالفان تل آویو به عهده نمی گیرد.

اقداماتی که از رهبران گروه های فلسطینی تا شخصیت های عربی و ترور دانشمندان هسته ای ایران گسترده است.‎

از بعد سال 2000 میلادی تا به امروز موساد کارنامه طویلی از جنایات تروریستی دارد که می تواند به مهم ترین موارد اشاره کرد
1- ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران که در 27 نوامبر 2020 به وقوع پیوست.
2- ترور محمد الزواری در تونس که 15 دسامبر 2016 به وقوع پیوست
3- ترور عمر نایف در 26 فوریه 2016
4- ترور چهار دانشمند هسته ای ایران که بین سال های 2010 تا 2012 انجام شدند.
5- ترور محمود المبحوح در 19 ژانویه 2010
6- ترور عز الدین شیخ خلیج که 26 سپتامبر 2004 به وقوع پیوست.

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

به گزارش ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع روسیه با قدردانی از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به این رژیم، اظهار کرد: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا  از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران