Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:48:25 GMT

فریادهای بنفش عادل در سکوت درفشی‌فر! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۴۵۸۱

فریادهای بنفش عادل در سکوت درفشی‌فر! (عکس)

کاپیتان شماره 10 رسانه ورزش امروز توانست نقش اول تیمش را در راه دفاع از عنوان قهرمانی ایفا کند تا دومین قهرمانی متوالی در پنجمین دوره تورنمنت حرف و مشاغل به نام یاران عادل فردوسی‌پور ثبت شود.

به گزارش "ورزش سه" پس از گذراندن 9 هفته دشوار به صورت متوالی و رویارویی با رقبای مختلف و کسب 17 امتیاز، یاران عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده، مجری و گزارشگر محبوب سیما، امروز در آخرین راند تورنمنت حِرَف و مشاغل که به همت شهرداری مشهد در حال برگزاری است، باید به مصاف تیم پلیس راهور می‌رفتند؛ دیداری در واقع برای حریف رسانه ورزش هیچ اهمیتی نداشت اما پیروزی در آن می‌توانست به منزله قهرمانی یاران فردوسی‌پور باشد، البته اگر در دیدار همزمان تیم هنرمندان حامی نمی‌توانست مقابل نظام مهندسی به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در پایان نیمه نخست دیدار همزمان بر وفق مراد رسانه‌ورزشی‌ها بود اما آن‌ها در بازی خودشان هم نتوانستند پیروز به رختکن بروند تا بدون گل دو مسابقه در نیمه اول تمام شود؛ تا حوالی دقیقه 70، این روند ادامه داشت تا تیم هنرمندان حامی قهرمانِ پنجمین دوره جام حِرَف و مشاغل شود اما عادل فردوسی‌پور با درخشش خود در دقایق پایانی بازی همه چیز را به سود تیم خودش برگرداند.

 

او ابتدا از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد و سپس نیما علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد تا دومین گل را به ثمر برساند و تساوی بدون گل دیدار همزمان هنرمندان حامی و نظام مهندسی در ورزشگاه غدیر تهران، باعث شد تا در ورزشگاه درفشی‌فر تهران یاران فردوسی‌پور در تیم رسانه ورزش جشنِ شادی به پا کنند و خودِ عادل فردوسی‌پور نیز پس از گلزنی که از روی نقطه پنالتی داشت، با سر دادن فریادهای بلند فشاری که روی خود بود را تخلیه کرد تا نشان بدهد چقدر این مسابقه برای او ارزشمند بوده است!

 

 

در پایان بازی عادل در کنار دیگر همبازیان خود، به شادی‌های مختلف پرداختند و در حسن خِتام این جشن قهرمانی در پاسخی کوتاه به سوال خبرنگاران، فردوسی‌پور درباره دیدار حساس فینال آسیا میان پرسپولیس و اولسان کره جنوبی گفت: امیدوارم که نماینده ایران پیروز شود.

 

 

گفتنی‌ست مراسم اهدای جام قهرمانی به تیم رسانه ورزش به صورت مجزا برگزار خواهد شد؛ ضمن آن‌که فردوسی‌پور امیدوار به آن بود تا بتواند با هت‌تریک خود در روزی که تیمش دومین قهرمانی متوالی در این تورنمنت را به دست می‌آورد، خود نیز بتواند دومین عنوان آقای گلی را کسب کند اما این مهم برای او رخ نداد تا دستِ عادل از کفش طلای پنجمین دوره از تورنمنت حِرَف کاپ دور بماند.

 

 

عکس‌ها: محمد کرمعلی

رسانه ورزش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسانه ورزش عادل فردوسی پور رسانه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عادل فردوسی‌پور سورپرایز شد
  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!