Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، هدف از برگزاری این مانور را تعدیل میزان مصرف روشنایی معابر، بهبود سطح ولتاژ مشترکان، افزایش تاب آوری شبکه، بازآرایی و بهینه نمودن شبکه موجود، کاهش طول شبکه فشار ضعیف، کاهش تلفات انرژی و افزایش رضایتمندی مشترکان عنوان کرد.

مهندس حسین قدیمی افزود: این مانور با حضور ۱۲۶ نفر در قالب ۳۸ اکیپ عملیاتی و با استفاده از ۲۰ دستگاه بالابر روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه و روز جمعه ۲۸ آذرماه به مدت ۲ روز در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این رزمایش سراسری به منظور سنجش میزان آمادگی پرسنل شاغل در صنعت برق و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ۹ نقطه استان اردبیل به صورت همزمان در حال برگزاری است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: محدوده اجرای عملیات در سه نقطه شهر اردبیل و در خیابان خیرین، خیابان کشاورز، شهرک رضوان و در مدیریت برق پارس آباد محدوده اجرا در پشت بازاچه ، روستای گوشلو و روستای آغدام در حال برگزاری است.

قدیمی همچنین روستای آقا محمد بیگلو در محدوده مدیریت برق گرمی، خیابان سی‌متری در محدوده مدیریت برق خلخال و خیابان شهید زارع سرعین را از دیگر مکان‌های اجرای این عملیات برشمرد.

وی تعدیل پنج مگاوات توان با یک درمیان کردن ۲۷ هزار و ۴۰۰ چراغ معابر اصلی، نصب یک دستگاه اتوبوستر جهت بهبود ولتاژ مشترکان در منطقه هشتجین خلخال و تبدیل سیم مسی فرسوده به کابل خودنگهدار به طول ۱۰ کیلومتر را از جمله اقدامات انجام شده در این مانور عنوان کرد.

وی احداث ۶ دستگاه پست هوایی،جابه جایی و متعادل سازی بار فیدرها، کاهش شعاع تغذیه پست ها و اصلاح ولتاژ ۱۰ هزار مشترک را از دیگر اقدامات انجام شده در این رزمایش ذکر کرد.

برچسب‌ها شركت توزيع نيروی برق اردبيل انرژی برق اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق اردبيل انرژی برق اردبیل شركت توزيع نيروی برق اردبيل انرژی برق اردبیل اخبار کنکور استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۱ هزار نفر در استان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این آزمون طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

در  آزمون سراسری ۱۴۰۳ استان اردبیل ۲۱ هزار و ۸۱۲ داوطلب شرکت کرده اند که ۶۰ درصد آنان بانوان و ۴۰ درصد آقایان هستند.

سهم سوابق تحصیلی در آزمون امسال ۵۰ درصد تعیین شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار نفر در استان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی