Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری درباره بازی با ذوب آهن گفت: جا دارد از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم، چرا که هفته‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و با کمک آن‌ها با بازی بیشتر به صدر جدول رسیدیم. البته قرار گرفتن در صدر جدول کار را ما سخت می‌کند و امیدوارم بچه‌ها بیشتر تلاش و دقت کنند تا به هر قیمتی هست صدر جدول را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بازی فردا با توجه به اینکه صدر هستیم باعث می شود تیم حریف انگیزه پیدا کند و همیشه تیم ها برابر ما انگیزه دارند. تیم ذوب آهن بسیار خوب است و مربی خوبی دارد و آنها برای کسب امتیاز برابر ما به میدان خواهند آمد و این کار ما را سخت خواهد کرد. اما در مجموع امیدوارم با تلاش بازیکنان، سه امتیاز بازی را بگیریم.

فکری درباره تعداد بالای مصدومان استقلال گفت: متاسفانه ما وارث تیمی هستیم که چند سال می شود نتیجه نگرفته است و بار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان است و از طرفی فشار جسمی که روی بازیکنان از سال های قبل بوده و استراحت هم نداشتند. متاسفانه مشکلات یک به یک بیرون می زند و اکثر آسیب دیدگی ها برای بازیکنانی است که از سال های قبل در این تیم بوده اند و فشار روحی و روانی باعث شده آنها مصدوم شوند.

او ادامه داد: همچنین فرصت کافی برای آماده سازی نداشتیم و وارد بازی ها شدیم و در نهایت متاسفانه بازیکنان هر هفته مصدوم می شوند و از قبل هم آسیب داشتند و این موضوعات ربطی به کادر فنی و تیم پزشکی گذشته ندارد و به مشکلات سال های قبل ارتباط دارد.

سرمربی استقلال گفت: امیدوارم با کسب نتایج خوب، مشکل روحی و روانی بازیکنان هم برطرف شود و بازیکنان از لحاظ جسمی در موقعیت خوبی قرار بگیرند. امیدوارم فردا بازی خوب و به دور از حاشیه ای برگزار شود و تماشاگران بازی جوانمردانه از هر دو تیم را نظاره گر باشند و هر تیمی مستحق برد است، پیروز شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمود فکری تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان صدر جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی