Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:44:51 GMT

اهدای ۵۱ تبلت به دانش آموزان نیازمند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۴۸۵۱

اهدای ۵۱ تبلت به دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ استاندار قزوین در مراسم اهدای ۵۱ تبلت به دانش آموزان فاقد تبلت تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین که در سالن اجتماعات دادگستری استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: از این اقدام ارزشمند باید تشکر کنیم، شرایط امروز کشور ما شرایط خاصی است بخشی به دلیل تحریم‌های ظالمانه کشور است و ما نیازمند استمرار این حرکت‌های مومنانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت اله جمالی پور ادامه داد: مقام معظم رهبری با طرح مواسات بستر کمک مردمی را در جامعه رقم زدند، دین ما هم همین را می‌گوید، امیرالمومینن علی (ع) نیز همین درس را برای ما به یادگار گذاشتند و به ما آموخت که در شرایط سخت در کنار کسانی باشیم که به ما نیاز دارند و این نگاه برگفته از سیره اهل بیت (ع) است.

وی اضافه کرد: مواسات و کمک همدلانه به نیازمندان کار ارزشمندی است و این ارزش برگرفته از فطرت انسانی و آموزه‌های دینی ماست؛ قطع یقین به هر میزان که درد هم را بفهمیم و با هم مشارکت کنیم، می‌توانیم در سایه همدلی و مواسات کشور را به خوبی اداره کنیم.

استاندار قزوین افزود: عدد کمک مهم نیست بلکه هر کمک خلق یک ارزش است و با این کارها آینده کشور و جامعه را می‌سازیم البته تاکنون چهار و نیم میلیارد تومان از سوی استانداری تخصیص یافته است، در شرایط کرونا بسیاری از مشاغل دچار مشکلات مختلفی شدند شاید این مشاغل دانش آموزی نبوده ولی معیشت آنها دچار خللی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها و حمایت‌ها در حال اتفاق افتادن است، دولت تا جایی که در توان دارد خود را موظف می‌داند و در کنار نهادهای حمایت خواهد بود البته برای استمرار حرکت مومنانه به سوی مردم دست دراز می‌کنیم.

جمالی پور اعلام کرد: براساس اعلام آموزش و پرورش استان در حال حاضر ۱۳ هزار دانش آموز استان از داشتن گوشی و یا تبلت برای اتصال به شبکه شاد محروم هستند که در برابر ظرفیت‌های استانی رقمی نیست بنابراین باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مردمی برای تأمین این نیاز دانش آموزان اقدام شود.

وی تصریح کرد: در بحث کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان، بخش صنعت همراهی خوبی داشت و خیران در عرصه‌های مختلف همچون تأمین جهیزیه و سایر کمک‌ها برای نیازمندان همراهی خوبی داشتند.

استاندار قزوین در پایان ضمن اهدای ۵۰ میلیون تومان ،۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل تسهیلات کارآفرینی برای خرید تبلت اختصاص داد.
شایسته ذکر است که هزینه تأمین این تبلت‌ها با مشارکت کمیته امداد استان قزوین تأمین شده است.

کد خبر 5098439

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری تبلت کمیته امداد قزوین انجمن حمایت از زندانیان استانداری قزوین ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شب یلدا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی شهرستان کرج آلودگی هوا هفته پژوهش عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)

با نزدیک شدن فصل امتحانات برخی از دانشجویان و دانش‌آموزان عراقی برای درس خواندن به حرم امام حسین(ع) می‌روند.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • دانش آموزان چه انتظاری از معلمان دارند؟
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)