Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانوان پیکان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر ستارگان فارس را شکست داده و راهی دور دوم شود.

میترا شعبانیان بعد از برد امروز اظهارداشت: بازی سختی نداشتیم. تیم ستارگان نسبت به دور رفت هماهنگ‌تر شده بود. من هم امروز سعی کردم به برخی از بازیکنان مخصوصا جوانان بازی بیشتری بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه هم برای ما قابل پیش‌بینی بود.

وی درباره سطح مسابقات، عنوان کرد: برگزاری مسابقات در سالن فدراسیون اعتماد به نفس بیشتری به بازیکنان می‌دهد چرا که بهترین بازیکنان ایران و جهان در این سالن بازی کرده‌اند.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات خوب بوده اما امیدوارم تعداد تیم‌های لیگ برتری بیشتر شود تا کیفیت مسابقات هم بالاتر برود و بازیکنان در ۳-۴ تیم محدود نباشند‌.

شعبانیان درباره برنامه‌های تیمش برای مسابقات آینده، گفت: ما ۲ بازی دیگر داریم، باید مقابل خجسته بازی کنیم که بازی نسبتا سختی است. بازی اصلی ما با ذوب‌آهن است که بچه‌ها باید یک کار تیمی ارائه دهند. از الان باید برای دور نهایی برنامه‌ریزی کنیم که بازی‌ها سخت‌تر و مهمتر است.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال بانوان لیگ برتر پیکان میترا شعبانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)