Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، محمدعلی شجاعی روز پنجشنبه در دیدار با رییس فدراسیون دوومیدانی، بهترین راه معرفی این استان در سطح کشور را برپایی مسابقات ورزشی دانست و اظهار داشت: با فروکش کردن این بیماری، برگزاری چنین برنامه هایی در استان به قوت خود باقی است و از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تقویت رشته دو و میدانی در استان و لزوم استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی برای تقویت و بالندگی این رشته افزود: در رشته دو و میدانی، به نسبت دیگر رشته های ورزشی، راحت تر و با کمترین هزینه می توان اقدامات لازم برای رشد و ارتقای این رشته را فراهم کرده و مسیر استعدادیابی را طی کرد.

شجاعی خاطرنشان کرد: برای کسب نشان طلا و مقام در سطح بین المللی باید این رشته را از دوران کودکی آموزش داد و چه بسا ورزشکاران کنونی ما که از دوران کودکی فعالیت ورزشی خود را با این رشته آغاز کرده اند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تاکید کرد: در کنار وضعیت فعلی استان، برگزاری مسابقات دو و میدانی موجب ایجاد شور و نشاط و سرزندگی در میان جوانان خواهد شد.

رییس فدراسیون دو ومیدانی نیز با تمجید از نگاه استاندار خراسان شمالی به ورزش و تلاش برای تقویت این حوزه، افزود: با توجه به استعدادها و ظرفیت های قابل توجه خراسان شمالی در حوزه ورزش، این خطه ورزشکاران خوبی در رشته دو و میدانی و شاخه های آن دارد.

هاشم صیامی، رشته دو ومیدانی را جزو افتخارآفرین ترین رشته های ورزشی کشور خواند و تصریح کرد: در قالب طرح استعدادیابی درصدد معرفی چندین ورزشکار برای مسابقات نوجوانان آسیایی هستیم که امیدواریم از خراسان شمالی بیش از ۲ ورزشکار به این مسابقات اعزام شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که همزمان با برگزاری مسابقات بزرگ کشتی باچوخه ۱۴ فروردین در گود چشمه زینل خان اسفراین، شاهد برگزاری مسابقه جایزه بزرگ پرتاب وزنه نیز باشیم.

برچسب‌ها هاشم صیامی استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی دوومیدانی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هاشم صیامی استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی دوومیدانی خراسان شمالی هاشم صیامی استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی دوومیدانی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی دو و میدانی رشته دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در دولت سیزدهم ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند در حالی که دولت‌های گذشته زیر بار این مسئولیت نرفته بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: ۴.۵ میلیون زوج نابارور در کشور داریم که دولت سیزدهم این افراد را تحت پوشش قرار داد و این درحالی است که هیچ دولتی زیر بار این موضوع نرفته بود.

وی تحقق بیمه رایگان در کشور را دیگر دستاورد دولت سیزدهم دانست و افزود: ۱۲ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند که این موارد در راستای تحقق عدالت اجتماعی بود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رکورد ایجاد تخت فعال بیمارستانی با ایجاد ۱۵ هزار تخت توسط این دولت شکسته شد و ۱۰ هزار تخت بیمارستانی دیگر در حال ایجاد است.

پاکمهر فعال شدن سه دستگاه ام آر ای به صورت همزمان در استان را دیگر اقدام مهم دولت در خراسان شمالی دانست و عنوان کرد: باید خدمات به مردم گفته شود تا حس ناامیدی به مردم منتقل نشود.

وی با انتقاد از کسانی که خدمات حوزه بهداشت و درمان را زیر سوال می‌برند، افزود: اگر با اشخاص مشکل دارید نباید خدمات به مردم را نادیده بگیرید.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بیمارستان مادر و کودک مصوبه ۱۴۰۰ بود اما اکنون کلنگ زنی می‌شود در حالی که بیمارستان راز و جرگلان همزمان با این پروژه اعتبار گرفت و اکنون به حد قابل قبولی رسیده است.

پاکمهر با تاکید بر اینکه پروژه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان در خراسان شمالی در حال انجام است، گفت: اتفاقات خوب دیگری نیز در راه است اما هنوز هم سطح استان‌های دیگر نیستیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر 748464

دیگر خبرها

  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود