Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم گفت: حدود ۵۰ درصد از ورودی بیمارستان‌ها کاهش یافته و این کاهش نتیجه اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا است، اما باید بدانیم این شرایط بسیار شکننده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین رضا طباطبایی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان، با بیان اینکه بیمارستان عیسی بن مریم اولین بیمارستان مرجع کرونا در اصفهان بود، اظهار کرد: کادر درمان بیمارستان عیسی بن مریم در ایام شیوع کرونا به صورت شبانه روزی به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خدمات ارائه کرده و می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا از طرف مردم باعث کاهش روند ابتلاء شده و باید بدانیم این وضعیت بسیار شکننده است.

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد از ورودی بیمارستان‌ها کاهش یافته است، اضافه کرد: رعایت‌ها و اعمال محدودیت‌ها باید استمرار یابد تا به وضعیت قرمز بازنگردیم و همچنان شاهد کاهش ابتلاء و به دنبال آن کاهش بستری و مرگ‌ومیر بیماران مبتلا به کرونا ویروس باشیم به همین دلیل از مردم درخواست می‌کنیم همچنان از تجمعات و دورهمی‌ها دوری و دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 462355

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان کرونا ویروس اخبار کرونا در اصفهان بیمارستان عیسی ابن مریم کاهش ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا وضعیت کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان عیسی بن مریم اعمال محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران