Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» روز پنجشنبه و در آستانه روز پرستار در دیدار با جمعی از پرستاران مراکز درمانی استان همدان با بیان اینکه مردم استقامت جامعه پرستاری را دیده و قدردان آن هستند، افزود: روز پرستار مزین به نام حضرت زینب(س) به عنوان بزرگ پرستار عالم است، ایشان به واقع دریای فضائل هستند و هرچه انسان در این دریا فرو رود گوهر می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های حضرت زینب(س) احیا گری و ادامه مسیر سیدالشهدا(ع) است، افزود: علاوه بر احیاگری، استقامت برای تحمل مشکلات از دیگر ویژگی‌های برجسته این بانوی بزرگ اسلام است که امروز می‌توان در جامعه پرستاری کشور نمود عینی آن را به خوبی مشاهده کرد.
امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مسئولان استان پیگیر رفع مشکلات جامعه پرستاری هستند، اظهار داشت: مردم قدر زحمات پرستاران و کادر درمان را به خوبی می‌دانند و خوشبختانه کادر درمان نیز به جایگاه خوبی در جامعه دست پیدا کرده، هرچند که همه ما وظیفه داریم همواره قدردان تلاش و خدمات این قشر زحمتکش باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: مهم‌ترین دغدغه‌ جامعه پرستاری تفاوت در حقوق و مزایای این قشر است که مسئولان استان همدان نیز پیگیر رفع مشکلات جامعه پرستاری هستند.
وی با اشاره به اینکه پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش های پرستاران بسیار ارزشمند و چشمگیر است که باید به نحو شایسته از این تلاش ها و خدمت رسانی قدردانی شود به نحوی که رفع مشکلات حقوقی و رفاهی این قشر تلاشگر و مخلص در شرایط فعلی بسیار مهم و ضروری است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه همه آحاد جامعه قدردان زحمات کادر درمان هستند، گفت: امروز به واسطه شیوع ویروس کرونا، تعهدکاری و عشق به هم‌نوع بیش از گذشته در جامعه پرستاری بروز و ظهور پیدا کرده است.
حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه بارها و بارها از تلاش شبانه روزی کارد درمان به واسطه این همه ایثار و فداکاری تقدیر و تشکر شده، افزود: باید خاطرات کادر درمان این دوره حساس ثبت و مستندسازی شود تا نسل آینده با دریافت آن، ارزش های انسانی و نوع دوستی این عزیزان در دوران سختی و بحران را به خوبی درک کند.
امام جمعه همدان اظهار داشت: شاید در شرایط کنونی جامعه به دلیل مشکلاتی که وجود دارد آنچنان متوجه اهمیت ثبت این تجربیات نشویم اما دو سال بعد وقتی که فرصتی برای تعامل پیدا کنیم آن وقت متوجه می‌شویم که جامعه به بازگو کردن این خاطرات نیاز دارد.
۳۰ آذر(روز یکشنبه) سالروز ولادت باسعادت زینب کبری(س) و روز پرستار است.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان امام جمعه همدان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان امام جمعه همدان بهداشت و سلامت ویروس کرونا همدان امام جمعه همدان بهداشت و سلامت اخبار کنکور امام جمعه همدان جامعه پرستاری کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • از روان تا درمان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز