Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مداحی، قائم مقام شرکت توزیع برق استان قم  از آغاز مانور سراسری بازسازی شبکه های فرسوده برق با هدف  اصلاح ولتاژ مشترکین و بهینه کردن روشنایی معابر  از امروز در قم  خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ اکیپ اجرایی شامل ۱۱۰ نفر با ۳۵ دستگاه پشتیبانی با هدف کاهش تلفات، بهبود ولتاژ، افزایش رضایتمندی مشترکین با افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بازسازی شبکه‌های فرسوده برق در چهار منطقه به صورت عملیاتی در حال انجام است.

قائم مقام شرکت توزیع برق قم گفت: محور‌های این عملیات تبدیل شبکه سیم مسی فشار ضعیف به کابل خودنگه دار، اصلاح سطح مقطع شبکه ها، کاهش شعاع تغذیه‌ی ترانس فورماتور‌ها، اصلاح ارت شبکه، اصلاح اتصالات سست، تعدیل و جابه جایی بار ترانس‌های پربار و کم بار است.

او بیان کرد: در این طرح بیش ار ۵ هزار مشترک بهبود ولتاژ پیدا خواهند کرد.

مداحی به بهینه سازی در روشنایی معابر اشاره کرد و افزود: مصرف برق معبر سالانه از ۷۳ میلیون کیلووات ساعت به ۵۹ میلیون کیلووات ساعت بهبود داشته است.

قائم مقام شرکت توزیع برق قم به اختصاص ۴ میلیارد تومان بودجه به این طرح خبر داد و افزود: با ادامه اجرای این طرح در روز‌ها و ماه‌های آینده اعتبارات نیز افزایش خواهد داشت.

او گفت: قم حدود چهار هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف دارد که ۴۵ درصد شبکه اصلاح شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق قم بهینه سازی مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رییس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم امروز با شرکت ۱۵۶ شرکت کننده گیلانی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد که ۹۸ نفر از شرکت کنندگان زن و ۵۸ نفر مرد بودند.

حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی افزود: سوالات این آزمون در سطح ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتیجه این آزمون نیمه دوم تیرماه اعلام خواهد شد، افزود: به افرادی که امتیاز قبولی را در این آزمون کسب کنند، بر اساس رتبه بندی و حفظ جز‌ها، مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟