Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:40:30 GMT

۵۴ بیمار کووید۱۹ در شاهرود بستری هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۵۳۴۹

۵۴ بیمار کووید۱۹ در شاهرود بستری هستند

به گزارش ایرنا، رضا چمن پنجشنبه شب با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۳۲ مورد جدید قطعی ابتلا به ویروس کرونا در زیر مجموعه این دانشگاه شناسایی شدند، افزود: شمار مبتلایان از آغاز همه گیری تاکنون در شهرستان های شاهرود و میامی به پنج هزار و ۳۳۰ تن رسید.

وی از مراجعه ۳۵ بیمار با علایم مشکوک به مراکز درمانی این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد مراجعه کننده چهار تن بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمن با اشاره به برگزاری آیین شب یلدا در سال های گذشته و دورهمی های خانوادگی، ابراز داشت: سال های گذشته شب یلدا بیان می شد تلفن های همراه خاموش، شب را دور هم باشیم اما امسال به جهت همه گیری کرونا از مردم می خواهیم تلفن های همراه را روشن و دور از هم باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: بر اساس تحقیقات اخیر، خطر انتقال ویروس کرونا در یک فضای بسته ۱۶ مترمربعی برای ۶ تن که یکی از آنها حامل ویروس است طی مدت زمان ۲۰ دقیقه ، چهار تن دیگر هم مبتلا می شوند.

اکنون از نظر آلودگی به ویروس کرونا شهرستان شاهرود در وضعیت نارنجی و شهرستان میامی در وضعیت زرد قرار دارد.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است.

شهرستان‌های شاهرود و میامی در شرق استان سمنان با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر امروز  با فوت ۲۱۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۳ هزار و ۹۵ تن رسید.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۷ آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هفت هزار و ۴۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۱۴۷ تن بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۳۰ تن رسید.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود علائم کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود علائم کرونا کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود علائم کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی کریمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش های خوبی را از شمال و جنوب استان ثبت کرده ایم به طوری که بعد از شوط، ۱۲ میلی‌متر بارندگی از خوی و ۱۰ میلی متر نیز از پیرانشهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۹.۶ میلی‌متر از سلماس، ۸.۵ میلی متر از ماکو، ۶ میلی متر از سردشت، ۵.۷ میلی متر از چایپاره و ۳.۴ میلی متر از پلدشت ثبت بارندگی داشته ایم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان هم بارشهایی ثبت شده است، اظهار کرد: میزان بارندگی ها در خود شهر ارومیه کمتر از یک میلی متر بود ولی در مناطق انزل و باری حدود سه میلی متر بارندگی ثبت شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد