Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی شامگاه پنجشنبه در نشست با فرمانده و کارکنان منطقه انتطامی، نیروهای نظامی و انتظامی را، افرادی متعهد و وظیفه‌شناس یاد کرد و یادآور شد: در حوزه کشف و مبارزه با مواد مخدر و برقراری امنیت  اقدام‌های بسیار مطلوبی در شهرستان تاکنون صورت گرفته است و این اقدامات تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای تامین شهرستان مهریز خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ تاکنون ماموران انتظامی به صورت عملی و مخلصانه نسبت به رصد و کنترل جاده‌ها اقدام ارزشمندی انجام داده اند که نقش مهمی در کنترل بیماری کووید ۱۹ داشته و دارند.

زارع زاده مهریزی با اشاره به ضرورت همکاری مردم با ماموران انتظامی، ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری مطلوب همه دستگاه‌ها وظایف و تکالیف قانونی و سازمانی این نیرو به نحو مطلوب و مناسب اجرایی شود.

در این نشست سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی مهریز گزارشی از برنامه‌ها و مطالبات این نیرو ارایه کرد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۱۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار افراد متوفی قطعی به بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسید.

سیما سادات لاری امروز ( پنجشنبه)  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر  ۲۷ آذر ماه جاری بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هفت هزار و ۴۵۳ بیمار جدید شناسایی شدند که از این تعداد هزار و ۱۴۷ نفر نیاز به بستری در بیمارستان داشتند با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: تاکنون ۸۵۶ هزار و ۵۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و همچنین پنج هزار و ۶۴۵ نفر از بیماران بدحال تحت مراقبت قرار دارند.

ویروس کرونا عمدتا از طریق قطره‌های تنفسی ترشح شده توسط شخصی که سرفه می‌کند یا علایم دیگری مانند تب یا خستگی دارد ترشح می‌شود، اما بسیاری از افراد آلوده به کووید ۱۹ فقط علایم بسیار خفیفی از خود نشان می‌دهند. در واقع ممکن است این بیماری را از شخصی که سرفه خفیف دارد و احساس بیماری نمی‌کند، بگیرید.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که ویروس کرونا حتی از افرادی که هیچ علایمی ندارند قابل انتقال است و میزان انتقال از این طریق هنوز مشخص نیست که تحقیقات در این زمینه جریان دارد. 

این ویروس  دی ماه سال ۹۸ در شهر ووهان چین برای نخستین بار شناسایی و در ایران نیز اوایل اسفند ماه سال قبل گزارش شد. 

برچسب‌ها مهریز ویروس کرونا انتظامی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز ویروس کرونا انتظامی بهداشت و سلامت مهریز ویروس کرونا انتظامی بهداشت و سلامت اخبار کنکور ویروس کرونا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اجرای این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در سراسر کشور از جمله در اماکن و معابر عمومی، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها آغاز شده است.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده است افزود: نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم را به قانون مداری دارد، اگر هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است، پذیرفت که هیچ، اما اگر بخواهد از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
بانوان شرکت کننده در این برنامه، تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا را خواستار شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند