Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:22:33 GMT

جنجال PSG- باشاک وارد یک فاز جدید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۵۳۸۲

جنجال PSG- باشاک وارد یک فاز جدید شد

فدراسیون فوتبال رومانی از یوفا درخواست کرده که صحبت‌های مطرح شده توسط بازیکنان باشاک شهیر را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش دو تیم پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر در چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند اما بازی بین دو تیم بسیار جنجالی شد و نیمه کاره رها شد تا ادامه مسابقه به روز بعد موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرا از این قرار بود که در دقیقه 20 بازی پیره وبو ، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این میان به او توهینی شده که باعث عصبانیت نیمکت تیم ترکیه ای شده است. سباستین کولتسکو، داور چهارم بازی در کش و قوس اعتراض نیمکت نشینان باشاک شهیر روی یک صحنه به داور اطلاع می دهد که آن سیاهپوست را اخراج کن. همین لفظ باعث خشم تیم ترکیه ای و اعتراض شدید آنها شد که به مختل شدن بازی و ترک زمین و نیمه تمام ماندن بازی انجامید.

 

 

 

 

چند روز پیش ادعای جدیدی در این رابطه مطرح شد که بر اساس آن هنگامی که داوران مشغول توضیح این موضوع بوده اند که کلمه استفاده شده توسط داور چهارم اصلاً یک توهین در زبان رومانیایی محسوب نمی‌شود، در همین حین یکی از افراد حاضر روی نیمکت باشاک شهیر که هنوز هویتش مشخص نشده نیز می گوید: " در کشور ما هم می‌گویند رومانی ها کولی هستند."

 

حالا و در همین ارتباط فدراسیون فوتبال رومانی دست به حمایت از داوران خود زده و از یوفا درخواست کرده که مکالمات مطرح شده از سوی بازیکنان باشاک شهیر را مورد بررسی قرار دهد؛ موضوعی که می‌تواند ماجرا را وارد فاز جدیدی کند.

پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن باشاک شهیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل ‏وستهم عصبانی است و می‌گوید تصمیم نادرست داور در نتیجه ‏تاثیرگذار بوده است. بازی دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

لیورپولی‌ها می‌گویند در نیمه اول مسابقه لوکاس پاکتا از وستهم ‏خطایی شدید و واضح روی الکسیس مک‌آلیستر انجام داد که بدون ‏شک باید با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج می‌شد. ‏

لیورپولی‌ها با انتشار تصاویر این درگیری بین دو بازیکن اشاره می‌کنند ‏که پاکتا با بی‌مبالاتی تمام با کف کفش خود به شدت روی ساق پای ‏مک‌آلیستر می‌کوبد و چنین صحنه‌هایی مدتها است در میادین ‏فوتبال با کارت قرمز جریمه می‌شود. ‏

لیورپولی‌ها از اینکه صحنه مورد اشاره حتی توسط وی‌ای‌آر بررسی نشد ‏بیشتر عصبانی شده‌اند. در این صحنه داور تنها به نشان دادن کارت ‏زرد به پاکتا اکتفا کرد و هر چه بازیکنان لیورپول در زمین اعتراض ‏کرده و خواهان بررسی صحنه با وی‌ای‌آر شدند فایده‌ای نداشت.

حساب‌های هواداری لیورپول در شبکه‌های اجتماعی موج بزرگی علیه ‏داور بازی راه انداخته و می‌گویند در این فصل لیورپول دائما با ‏بی‌مهری داوران مواجه بوده است و این را باید یک روند دانست نه ‏اتفاق‌های عادی. آنها برای مثال می‌گویند خطای پاکتا روی مک‌آلیستر ‏عینا شبیه خطایی بود که اوایل فصل کرتیس جونز در بازی تاتنهام ‏انجام داد و اخراج شد. بازی جنجالی‌ای که لیورپول معتقد است ‏بدترین عملکرد داوری و وی‌ای‌آر در این فصل لیگ برتر بوده است. ‏

دیگر خبرها

  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏