Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@20:56:30 GMT

کیش میزبان جام تنیس دیپلمات های کشورهای عضو اکو

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۵۴۹۰

کیش میزبان جام تنیس دیپلمات های کشورهای عضو اکو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری درنشست امضای تفاهم نامه با فدراسیون تنیس کشور با اشاره به محدودیت ها ناشی از شیوع کرونا و برنامه ریزی برای انجام مسابقات تنیس گفت: زیرساخت های مناسب ورزشی در کنار امکانات مطلوب اقامتی، بندری و فرودگاهی جزیره کیش را به مقصدی مطلوب برای میزبانی ازرقابت های ورزشی ملی و بین المللی تبدیل کرده است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه کیش ظرفیت ایجاد تحول در عرصه گردشگری ورزشی کشور را دارد تصریح کرد: برنامه ریزی و مدیریت برگزاری رقابت ها بایدبه گونه ای باشدکه گردشگران درهردوره شاهد ارتقاء سطح کیفی و کمی مسابقات و میزبانی شایسته کیش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری رقابت هاو اردوهای ورزشی را فرصتی ارزشمند برای معرفی مزیت های سرمایه گذاری و توانمندی های این جزیره زیبا عنوان کرد و گفت: با امضاء این تفاهم نامه جام های تنیس آقایان و بانوان، مسابقات بین المللی جوانان، تنیس با ویلچر، جام حذفی و تنیس ساحلی از ۲۴ دی تا ۲۱ بهمن در جزیره کیش پرپا خواهد شد.

دکترمظفری با تاکید بر تجارب خوب فدراسیون تنیس در برگزاری مسابقات سال های گذشته افزود: پیشنهاد برگزاری جام دیپلمات ها که در کنار دیگر مسابقات عنوان شده، با توجه به شرایط خوب آب و هوایی کیش موجب تداوم حضور گردشگران داخلی و خارجی، دیپلمات‌های کشورهای عضو اکو و سایرکشورهای شرکت کننده دراین رویدادهای ورزشی می شود.

همچنین داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشور نیز در این جلسه گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای حضور در مسابقات تنیس انجام شده و تمامی بازیکنان پس از تست کرونا اجازه ورود به مسابقات را خواهند داشت و قوانین و مقررات بهداشتی به جد پیگیری و اجرا خواهد شد.

رئیس فدراسیون تنیس کشور در خصوص پیشنهاد برگزاری مسابقات جام دیپلمات‌ها در جزیره کیش اظهارداشت : در گفتگو با مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش این پیشنهاد مطرح شد تا پس از جام حذفی آقایان در اسفند امسال، مسابقاتی با حضور ۱۰۰ نفر از دیپلمات‌های کشورهای دیگر درکیش برگزارشود.

در پایان این جلسه تفاهم نامه‌ همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون تنیس کشورامضا شد.

گفتنی است در این جلسه غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، داوود عزیزی ریاست فدراسیون تنیس کشور، عبدالنبی شرفی رئیس هیئت تنیس کیش، محمدتقی امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

کد خبر 5098478

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات تنیس منطقه آزاد کیش مسابقات بین المللی ورزشی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شب یلدا شهرکرد کرمانشاه شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی شهرستان کرج آلودگی هوا هفته پژوهش قزوین سازمان منطقه آزاد کیش فدراسیون تنیس کشور دیپلمات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه خود در مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان مغلوب حریف رومانیایی شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک 11 بر 9 به سود یونسکو دارنده رنکینگ 78 دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان با نتیجه 11 بر 4 نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از 12 تا 21 اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حاضر است.

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم