Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل محمدی از اجرای طرح تشدید اقدامات حفاظتی و جلوگیری از قاچاق چوب آلات جنگلی در شهرستان آستارا خبر داد.

«محمدجعفر گل محمدی» امروز(پنجشنبه، ۲۷ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستار اظهارکرد: حفاظت و حراست از جنگل ها یک ضرورت است.

 

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا  جنگل ها را سرمایه باقی مانده از گذشته دانست و افزود: این سرمایه ارزشمند را باید برای آیندگان نگهداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اجرای طرح تشدید اقدامات حفاظتی و جلوگیری از قاچاق چوب و فرآورده های جنگلی در شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هماهنگی دستگاه های قضایی، انتظامی، مرزبانی، بسیج، محیط زیست، گردشگری، منابع آب و یگان حفاظت آستارا و تالش اجرا می شود.

 

گل محمدی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح از کارگاه ها و صنایع چوب بری نیز بازدید می شود، گفت: امروز در قالب این طرح ۱۲۵ اصله دسته بیل در ایست بازرسی قلعه کشف و ضبط شد.

 

وی تصریح کرد: این طرح به منظور حفاظت و حراست از جنگل ها اجرا می شود و از مردم انتظار داریم در این راستا نیروی یگان حفاظت منابع طبیعی را در امر مقابله با قاچاق چوب همراهی کنند.

 

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده قطع درخت و یا حمل چوب آلات جنگلی با شماره شبانه روزی ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: قاچاق چوب بندر آستارا منابع طبیعی قاچاق چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟