Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:به یک تیم اقتصادی که درگیر بازی های سیاسی نشود و مردم را وارد اقتصاد کند نیازمندیم.

محسن رضایی در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: با بحث اصولگرایی اصلاح طلبی، مشکلات کشور به صورت ریشه‌ای قابل حل نیست. این بازی پایان یافته است. اگر بازیگران عرصه سیاست هنوز متوجه نشده‌اند که این بازی نمی تواند کشور را اداره کند؛ یا علتش این است که توجه ندارند، یا متوجه هستند و از بس درگیر مسائل ذهنی خود هستند که احساس مسئولیت خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ما نیاز به تیم قوی کارآمد اقتصادی از قوی ترین مردان کشور داریم. این تیم از هر گروهی که می خواهد باشد؛ مشروط بر اینکه در چهارچوب سیاست های کلی مقام معظم رهبری سکان اقتصاد کشور را در دست بگیرند. مثل تیمی که آقای ماهاتیر محمد تشکیل داد.  یا تیمی که در کره جنوبی حدود ۳۷ سال پیش شکل گرفت. 

رضایی افزود: تیم اقتصادی حدود هفت تا نه نفر بیشتر نیست. قوی ترین مردان ما مشخص شوند. حالا هرکسی می خواهد رئیس جمهور شود، بشود؛ اما خود را پاسخگوی واقعی مردم بداند و از قوی ترین نیروهای مردم استفاده کند. 

وی تاکید کرد: به یک تیم اقتصادی که درگیر بازی های سیاسی  نشود و مردم را وارد اقتصاد کند نیازمندیم . مردم ما الان تماشاچی هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محسن رضایی مقام معظم رهبری اصولگرایی اصلاح طلبی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن محمدسیفی طلایی شد

ایسنا/زنجان محسن محمدسیفی، ووشوکار زنجانی در مسابقات انتخابی جام جهانی به مدال طلا دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز چهارشنبه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی، ووشوکتر زنجانی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری‌ دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار زنجانی این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش