Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@18:34:47 GMT

سارقان مسافرکش نما در چنگال پلیس البرز

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۵۹۲۶

سارقان مسافرکش نما در چنگال پلیس البرز

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی با عنوان سرقت و زورگیری در غالب مسافرکشی، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان سوژه‌های خود را تحت عنوان مسافر سوار خودرو‌های پراید و پژو ۲۰۶ سرقتی کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری اموال، گوشی تلفن همراه و وجه نقد آن‌ها کرده و پس از پیاده کردن نامبردگان از محل متواری می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۶ نفر از سارقان شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را در مخفیگاه شان در شهر فردیس دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

نادربیگی اظهار کرد: سارقان پس از دستگیری به ۲۲ فقره سرقت با شیوه زورگیری در نقاط مختلف شهر کرج اقرار کرد؛ همچنین با تلاش کارآگاهان همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد به هیچ وجه سوار خودرو‌های مشکوک نشوند و حدالمقدور از ناوگان‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای قانون انتخابات ریاست جمهوری پلیس آگاهی دستگیری سارقان سارقان مسافرکش نما لایحه بودجه 1400 لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای قانون انتخابات ریاست جمهوری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند

سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، ۲ نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده، به محل اختفاء آن ها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند