Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روبرت لواندوفسکی برای اولین بار به جایزه بهترین بازیکن سال فیفا دست یافت.
به گزارش آریا، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در فصل 21-2020 آنقدر خوب کار کرد که فیفا را برای اهدای جایزه بهترین بازیکن سال 2020 به خودش متقاعد کند. گلزن شماره یک بایرن مونیخ نقش پر رنگی در قهرمانی تیمش در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان ایفا کرد و به عبارت دیگر بهترین و پر بارترین فصل دوران حرفه ای خود را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای کسب این جایزه، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را شکست داد.
یکی از قاطعانه ترین جایزه‌های The Best طی سالهای اخیر، امسال به ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ یعنی رابرت لواندوفسکی رسید. لواندوفسکی در سال 2020 عملکرد شگفت انگیزی در ترکیب باواریایی‌ها ارائه داد و و با این تیم به سه گانه معروف لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان رسید. از طرفی عملکرد فردی خیره کننده مهاجم لهستانی یکی از بزرگترین دلایل موفقیت بایرن مونیخ در فصل گذشته بود. او در لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا عنوان آقای گلی را تصاحب کرد تا نشان دهد چه از چه فرم فوق العاده ای برخوردار است.
در همین ارتباط رابرت لواندوفسکی امشب به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 دنیا انتخاب شد. او این جایزه را بالاتر از دو غول فوتبال جهان یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بدست آورد تا ارزش کارش بیش از پیش مشخص شود. با توجه به اینکه به دلیل مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا امسال جایزه توپ طلا توسط فرانس فوتبال اهدا نمی‌شود، شاید همین این موضوع باعث شده که مراسم بهترین های فیفا و مشخصا جایزه The Best از اهمیت دو چندانی برخوردار شود. اخیراً سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا اعلام شد که مطابق انتظار نام سه فوق‌ستاره حال حاضر دنیا یعنی لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و رابرت لواندوفسکی در آن مشاهده شد. رابرت لواندوفسکی از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2020 انتخاب شد.
لوسی برنز به عنوان برترین بازیکن سال 2020 فوتبال بانوان انتخاب شد. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با 14 مرتبه حضور در تیم منتخب فیفا از این لحاظ رکورددار هستند. آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ به اولین بازیکن منطقه آمریکای شمالی تبدیل شد که توانسته در ترکیب تیم منتخب فیفا قرار بگیرد.
فرانسیسکو داسیلوا هوادار تیم سیف برزیل که برای تماشای دیدارهای خانگی این تیم 60 کیلومتر پیاده روی می‌کرد به عنوان بهترین هوادار سال فیفا انتخاب شد. ماتیا آگنس به دلیل نجات جان بازیکن تیم حریف جایزه فیرپلی سال 2020 را دریافت کرد. یورگن کلوپ به عنوان برترین سرمربی سال 2020 انتخاب شد. سرینا وگمن بهترین سرمربی زن سال 2020 شد.
گل سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام به برنلی در لیگ برتر انگلیس برنده جایزه پوشکاش شد. مانوئل نویر به عنوان برترین دروازبان سال 2020 انتخاب شد. سارا بوحدی بهترین دروازبان زن سال 2020 شد. جایزه بنیاد فیفا برای مارکوش راشفورد به دلیل ایجاد کمپین برای تغذیه کودکان در بریتانیا در دوره کرونا. بیلد آلمان زودتر از اعلام رسمی تایید کرد که رابرت لواندوفسکی بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن سال 2020 لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جایزه بهترین بازیکن سال رابرت لواندوفسکی بازیکن سال 2020 بایرن مونیخ انتخاب شد سال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 2-2 والنسیا)

گل روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 2-2 والنسیا)

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • گل دوم روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 3-2 والنسیا)
  • گل روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 2-2 والنسیا)
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان