Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های پخش آنلاین سومین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان و مهمان به همراه کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده اعلام شد.

به گزارش برنا، این رویداد سومین روز خود را امروز پنج‌شنبه 27 آذرماه با پخش آنلاین نمایش‌ها در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان و مهمان به همراه برپایی کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش صحنه‌ای سومین روز از برنامه‌های هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، نمایش‌های «پلتیک» به نویسندگی و کارگردانی کوروش شاهونه از «تهران»، «موج» به نویسندگی و کارگردانی سجاد منصوری از «کرمان»، «به صرف چای و گلوله» به نویسندگی و کارگردانی یلدا منتظری از «تهران» و نمایش «خاطرات خانه‌ای که...» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی امین اشرفی از «تهران» از سایت تیوال پخش می‌شوند.

همچنین در بخش دانشجویی امروز، نمایش‌های «خرمشهر11» به نویسندگی اصغر خلیلی و کارگردانی الهه اقدام از «دانشگاه علمی کاربردی 46 تهران» و نمایش «بهشت حکیم‌الله» به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی ویدا موسوی از « دانشگاه علمی کاربردی 46 تهران » به صورت آنلاین پخش می‌شوند.

سومین روز از برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت با پخش دو نمایش در بخش کودک و نوجوان همراه است. به این ترتیب نمایش‌های «جرأت یا حقیقت» به نویسندگی و کارگردانی سید جواد رحیم‌زاده از «مشهد» و نمایش «موش کجا گربه کجا» به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی فرزاد لباسی از «همدان» در بخش کودک و نوجوان سومین روز این جشنواره پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار می‌توانند از ساعت 12 تا 24 هر روز در روزهای برگزاری جشنواره به سایت تیوال مراجعه کنند.

همچنین کارگاه آموزشی سومین روز از برگزاری این جشنواره با موضوع کارگردانی با تدریس دکتر قطب‌الدین صادقی از ساعت 19:30 تا 20:30 پخش می‌شود.

سومین جلسه از نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت نیز به‌صورت آنلاین (برخط) در روزهای برگزاری جشنواره، از ساعت ۲۱ تا ۲۳ با حضور منتقدان و کارشناسان تئاتر کشور برگزار می‌شود.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۲۵ آذر تا دوم دی‌ماه به دو شیوه زنده و آنلاین برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر دانشجویی تئاتر صحنه ای هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت نویسندگی و کارگردانی هفدهمین جشنواره کودک و نوجوان تئاتر مقاومت سومین روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی