Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@08:26:08 GMT

بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ جهان کیست؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۶۲۳۳

بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ جهان کیست؟ +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، مراسم بهترین‌های سال فیفا، پنجشنبه شب به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد و برترین‌های سال ۲۰۲۰ فوتبال جهان در بخش‌های مختلف انتخاب شدند.

 

به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا، مراسم توپ طلا امسال از سوی مجله فرانتس فوتبال برگزار نمی‌شود و به‌همین دلیل مراسم فیفا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«لواندوفسکی» بهترین بازیکن جهان

«رابرت لواندوفسکی» مهاجم تیم ملی لهستان که عملکرد درخشانی در بایرن‌مونیخ داشت و با گلزنی‌های متعدد خود همراه با این باشگاه تمام جام‌های موجود را برنده شد در رقابت با «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو»، عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ فیفا را کسب کرد تا فوتبال لهستان را به افتخاری فراموش‌نشدنی برساند.

لواندوفسکی در لیگ قهرمانان و بوندسلیگا، آقای گل شد.

«لوسی برونز» برترین بازیکن زن جهان

بازیکن تیم ملی انگلیس که سال ۲۰۲۰ در باشگاه لیون حضور داشت و سپس به منچسترسیتی ملحق شد عنوان برترین بازیکن زن جهان را به خود اختصاص داد. «رنیل هاردر» از دانمارک و «وندی رنار»  از فرانسه دیگر نامزدها بودند.

«مانوئل نویر» برترین دروازه‌بان

مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان در رقابت با «آلیسون بکر» از برزیل و باشگاه لیورپول و همچنین «یان اوبلاک» از اسلوونی و باشگاه اتلتیکومادرید، جایزه بهترین دروازه‌بان را به خود اختصاص داد.

«یورگن کلوپ» بهترین مربی

سرمربی آلمانی لیورپول در این بخش، عنوان بهترین مربی را برای دومین سال متوالی از آن خود کرد. «هانسی فیلیک» سرمربی آلمانی بایرن‌مونیخ و «مارچلو بیلسا» سرمربی آرژانتینی باشگاه لیدز، دیگر نامزدها بودند.

جایزه پوشکاش به «سون هیونگ مین» رسید

ستاره اهل کره‌جنوبی باشگاه تاتنهام انگلیس، جایزه پوشکاش که به زیباترین گل سال می‌رسد را از آن خود کرد. «لوئیس سوارز» و «جورجیان دی‌آراسکائتا» هر دو از اروگوئه، دیگر نامزدهای بخش فوق بودند.

سرمربی زنان هلند بهترین شد

«سارا وینگمن» سرمربی تیم ملی زنان هلند بهترین مربی بخش زنان شد. «اِما هایس» سرمربی انگلیسی باشگاه چلسی و «ژان لوک واسو» سرمربی فرانسوی باشگاه لیون دیگر کاندیدای این بخش بودند.

تیم منتخب سال ۲۰۲۰ فیفا

آلیسون بکر (برزیل، لیورپول)، ترنت الکساندر آرنولد (انگلیس، لیورپول)، ویرجیل ون دایک (هلند، لیورپول)، سرخیو راموس (اسپانیا، رئال‌مادرید)، آلفونسو دیویس (کانادا، بایرن‌مونیخ)، جاشوا کیمیش (آلمان، بایرن‌مونیخ)، کوین دی‌بروین (بلژیک، منچسترسیتی)، تیاگو آلکانتارا (اسپانیا، لیورپول)، لیونل مسی (آرژانتین، بارسلونا)، رابرت لواندوفسکی (لهستان، بایرن‌مونیخ) و کریستیانو رونالدو (پرتغال، یوونتوس).

در این بخش، «آلفونسو دیویس» ستاره کانادایی باشگاه بایرن‌مونیخ، اولین بازیکن تاریخ آمریکای شمالی است که در تیم منتخب سال فیفا قرار می‌گیرد.

رونالدو و مسی هم با ۱۴ مرتبه قرار گرفتن در تیم منتخب فیفا، رکوردار هستند.​

پربیننده ترین وعده مدیرعامل جدید استقلال عادل فردوسی‌پور فینال لیگ قهرمانان آسیا را گزارش می‌دهد پیام جادوگر برای پرسپولیسی‌ها +عکس مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد +عکس پاداش ویژه روحانی برای بازیکنان پرسپولیس +فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فیفا بازیکن بازیکن برتر جهان فوتبال جهان بایرن مونیخ سال ۲۰۲۰ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی

مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از شنیدن جواب منفی از رالف رانگنیک، نظرشان معطوف به مربیان دو تیم بنفیکا و برایتون شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه ژابی آلونسو، یولیان ناگلسمان و رالف رانگنیک به پیشنهادهای بایرن مونیخ برای قبول هدایت این تیم پشت‌ کردند، حالا مدیران این باشگاه باید به فکر استخدام مربی دیگری باشند و رایزنی رسانه‌‌ای در این خصوص همچنان ادامه دارد. نشریه آلمانی «بیلد» در تازه‌ترین مورد خبر داد؛ منابع مطلع می‌گویند مدیران بایرن اکنون می‌خواهند با تمام قدرت نسبت به استخدام راجر اشمیت سرمربی بنفیکا اقدام کنند.

طبق این گزارش؛ سرمربی سابق بایرلورکوزن و سالزبورگ تا سال 2026 تحت‌قرارداد باشگاه بنفیکا است و بند فسخ 30 میلیون یورویی در قراردادش دارد، اما بنفیکا کاملاً از او راضی نیست، بنابراین استخدام این مربی آلمانی برای بایرن کار پیچیده‌ای نخواهد بود. پیش از این نام اشمیت 57 ساله در بین مدیران بایرن مورد بحث قرار گرفته بود، هرچند هرگز یکی از نامزدهای برتر نبوده اما اکنون او در صدر لیست مدنظر باشگاه بایرن است.

در سوی دیگر روزنامه آلمانی «TZ» چاپ مونیخ خبر می‌دهد که مکس اِبرل عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ و کریستوف فروند مدیر ورزشی این تیم حالا روی استخدام روبرتو دزربی سرمربی فعلی برایتون تمرکز کرده‌اند، این در حالی است که با توجه به اتفاق‌های چند هفته اخیر گزینه‌های دیگر را هم مدنظر دارند، چون به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ چیز قطعی نیست.

رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد

هانسی فلیک نیز دیگر گزینه‌ بایرنی‌ها به شمار می‌رود، هرچند با توجه به عملکرد ضعیف او در تیم ملی فوتبال آلمان، اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن تردیدهایی نسبت به بازگرداندن او به روی نیمکت این تیم دارند.

توماس توخل اخیراً با باشگاه بایرن مونیخ توافق کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها کنار برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است