Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه رادیویی تهران در بلندترین شب سال، علاوه بر حافظ خوانی بهروز رضوی، مسابقه بزرگ شب یلدا و پویش یلدا را با قدردانی از کادر درمان تدارک دیده است.

به گزارش برنا، گروه ورزش، تفریحات و سرگرمی‌ شبکه رادیویی تهران، 30 آذر از ساعت 19 تا 23:30 با بخش های ویژه و شاد، ویژه برنامه شب یلدا را در گفت و گو با خوانندگان و هنرمندان مطرح کشورمان تقدیم مخاطبان می‌ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه «مسابقه بزرگ شب یلدا»برای کادر درمان و مخاطبان رادیو تهران برگزار می‌شود.

گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار «پویش یلدا» را راه اندازی کرده است، این ویژه برنامه 30 آذر ساعت 10 تا 14:30 با قدردانی از کادر درمان و مدافعان سلامتپخش می‌شود. گفت و گو با پرستاران بیمارستان خاتم الانبیاء بخش دیگری از این برنامه است.

ویژه برنامه «شش نقطه» جمعه شب 28 آذر به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، از ساعت 22:30 تا 23:30 با حافظ خوانی استاد بهروز رضوی و اجرای اشکان آذرماسوله روی آنتن رادیو تهران می رود. همچنین در برنامه از روشندلانی که اثر آنها در طرح استعدادیابی برنامه «شش نقطه» برگزیده شده ، قدردانی می‌شود. در این طرح از مخاطبان نابینا دعوت شده که با ساخت و تهیه آیتم، گزارش، مستند و پادکست، ایده و خلاقیت خود را در این قالب ها به برنامه ارسال کنند. ماهگل مقتدر، نوازنده عود و کمانچه گروه موسیقی نابینایان و هومن لطفعلی، خواننده نابینا، که در دور دوم برنامه«عصر جدید» خوش درخشید، از مهمانان برنامه هستند.

گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، در فواصل برنامه‌ ها  استند آپ کمدی‌های مطرح کشور را پخش می‌کند.

ویژه برنامه «پارک شهر» که هر روز از ساعت 6:30 روی آنتن رادیو تهران می رود، این روزها در گفت و گو با مسئولان، پیگیر تنظیم بازار آیین شب یلداست. جریان سازی برای تهیه و توزیع سبد یلدا و کمک هزینه تهیه اقلام در ارگان‌های تصمیم ساز و تصمیم گیر، آگاهی بخشی در خصوص عدم حضور در دورهمی‌ های خانوادگی و پیگیری و ترغیب نهادهای نظارتی با هدف افزایش فعالیت های هفته منتهی به شب یلدا برای کنترل و تنظیم بازار از اهدافی است که در برنامه «پارک شهر» رادیو تهران دنبال می‌ شود.

برنامه «بازار تهران» نیز هر روز از ساعت 11 با روسای اصناف و اتحادیه‌ های مرتبط درباره هزینه تهیه اقلام آیین یلدا گفت و گو می‌کند. تولید و بررسی راهکارهایی برای توزیع مستقیم و حذف واسطه‌ ها و معرفی بازارچه‌ های موقت توزیع اقلام شب یلدا در شهرداری تهران و سایر ارگان‌های مرتبط از دیگر بخش های برنامه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یلدا رادیو تهران بهروز رضوی حافظ خوانی ویژه برنامه رادیو تهران گفت و گو شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مستند مسابقه دِلیران شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸ از شبکه نهال پخش و روز بعد ساعت ۱۴ بازپخش می‌شود.
 این مسابقه رقابت بین نوجوانان در اقلیم‌های جنگل، کوهستان و دریاست که باید بدون امکانات و حمایت، مسیر درست را بپیمایند.
برنامه «دخل و خرج» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو صبا پخش می‌شود.
راهکار‌های ایجاد کسب و کار با سرمایه‌های اندک و مدیریت مالی از موضوع‌های این برنامه گفتگو محور است.
همچنین زیست رو سه شنبه‌ها ساعت ۲۰ از رادیو سلامت پخش می‌شود.
پرسش درباره محیط زیست موضوع این مسابقه است؛ و مجموعه مستند ماشین آلات خارق العاده تونی رابینسون، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار پخش و ساعت‌های ۷ و ۱۶ روز بعد تکرار می‌شود.
این مجموعه محصول سال ۲۰۲۳ داستان فردی است که برای معرفی غیر معمول‌ترین ماشین‌ها و وسایل نقلیه که مبتنی بر فناوری روز هستند به دور دنیا سفر می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)