Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از‌ای پی تی ان، به دنبال شیوع ویروس کرونا نرخ فقر در سال جاری در آمریکا به شدت افزایش یافته است و از تابستان امسال ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار آمریکایی دچار مشکلات مالی شده اند.

این موضوع سبب افزایش صفوف طویل در برابر مراکز توزیع غذای رایگان در شهر‌های مختلف ایالت‌های آمریکا و از جمله ایالت نیوجرسی که یکی از ایالت‌های ثروتمند آمریکا محسوب می‌شود، شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید کیسل بلاک، از مسئولان یکی از مراکز توزیع غذا در شهر ایست رادرفورد گفت: درخواست‌ها از تابستان به شدت افزایش یافته است. ما در فصل تابستان، ماهیانه ۷۰ هزار بسته غذایی توزیع می‌کردیم، اما حالا به طور متوسط ۲۰۰ هزار بسته غذایی توزیع می‌کنیم. این در حالیست که ما در یکی از شهر‌های ثروتمند در کشور زندگی می‌کنیم. این وضعیت همچنان در اینجا ادامه دارد. آن‌ها ۳ تا ۴ ساعت در صف تحویل غذا می‌مانند تا بتوانند بسته‌های حاوی مواد غذایی را دریافت کنند.

براساس مطالعه جدید محققان دانشگاه‌های شیکاگو، نوتردام و دانشگاه شن جیانگ نرخ فقر در ماه نوامبر در آمریکا به میزان ۱۱.۷ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که این میزان در ماه ژوئن ۹.۳ درصد بود. این بیشترین رشد نرخ فقر در مدت یک سال از سال ۱۹۶۰ در آمریکا است.

این اطلاعات نشان می‌دهد سطح فقر از ماه ژانویه با افزایش چشمگیری در یک دوره پنج ماهه و پس از انقضای مزایای بیکاری فدرال همراه بوده است. این اطلاعات نشان می‌دهد سطح فقر در ایالت‌های با سیستم‌های بیمه بیکاری کم اثرتر بیشتر بوده است.

محققان می‌گویند این موضوع سبب افزایش نگرانی‌ها در رابطه با افزایش نرخ فقر در آینده می‌شود، زیرا کمک‌های مالی و بیمه بیکاری بسیاری از افراد در ماه دسامبر منقضی می‌شود و هیچ برنامه روشنی برای بسته محرک اقتصادی جدید از طرف دولت فدرال مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فقر در آمریکا همه گیری کرونا نرخ فقر نرخ فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن