Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:25:33 GMT

ستاره آمریکایی قید حضور در لیگ والیبال چین را زد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۶۶۷۹

ستاره آمریکایی قید حضور در لیگ والیبال چین را زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مت اندرسون، ستاره تیم ملی والیبال آمریکا که با تیم شانگهای چین برای فصل پیش رو به توافق رسیده بود، تصمیم دارد تا قید حضور در این تیم را بزند.

گفته می شود اندرسون فصل آینده به لیگ روسیه خواهد رفت تا در تیم زنیت سنت پترزبورگ توپ بزند. وی پیش از این سابقه حضور در لیگ روسیه و بازی در تیم زنیت کازان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان تیم والیبال زنیت سنت پترزبورگ در تلاش هستند تا جای خالی اورئول کامجوی کوبایی که ارزشمندترین بازیکن لیگ جهانی 2019 بوده و هم اکنون دچار مصدومیت شده است را در تیم خود پر کنند و به همین دلیل با اندرسون وارد مذاکره شده اند.

امسال سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران هم در لیگ چین حضور دارد و با پیراهن بایک موتور به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چین آمریکا روسیه والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی ضربه ای به پای چپش خورده اما جدی نیست. در ابتدا این خبری ترسناک برای رئال و خود بازیکن بود ولی نتیجه تست های پزشکی نشان داد مشکل این بازیکن بعد از چند روز برطرف می شود.

مصدومیت خفیف شوامنی تنها خبر منفی بود که آنچلوتی در تمرین امروز صبح با آن مواجه شد. اورلین لنگ لنگان و با علائم قابل مشاهده درد جلسه تمرینی را ترک کرد. 

طبعا نگرانی هایی وجود داشت، اما همه چیز به خیر گذشت. یک ضربه محکم بود با کمی درد. منابع باشگاه تایید می کنند که حضور او حتی در برابر شنبه برابر کادیز هم منتفی نیست (اگر آنچلوتی به او نیاز مبرم داشت، می توانست بازی کند)، اما ایده این است که او استراحت کرده و با آرامش ریکاوری کند تا مقابل بایرن به 100 درصد آمادگی برسد. در هر صورت حضور او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان با خطر مواجه نیست.

تعداد اندکی مصدومیتی که اورلین در این فصل متحمل شده، مربوط به پای چپ بوده است. برای مثال در ال کلاسیکوی رفت او در مونتجوئیک دچار شکستگی در متاتارس انگشت پای چپ شد و هشت بازی را از داد.

دیگر خبرها

  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!