Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@15:15:32 GMT

اعلام محدودیت‌های شب یلدا در کرج

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۶۸۸۹

اعلام محدودیت‌های شب یلدا در کرج

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، غفور قاسم پور از تغییر ساعت محدودیت‌های کرونایی در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: طبق تصمیم قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و به دنبال بررسی‌های انجام شده، به منظور پیشگیری و کاهش حجم ترددهای درون شهری و برون شهری و همچنین خودداری از گردهمایی‌ها در شب یلدا، فعالیت کلیه اصناف به جز مشاغل گروه یک( خدمات ضروری)در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۱ به ساعت ۱۸ کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه همه باید تابع قوانین ضدکرونایی باشند به قوانین منع تردد شبانه نیز اشاره کرد و افزود: همچنین تردد خودروهای شخصی نیز ( در این دو روز ) از ساعت ۲۰ ممنوع است.

معاون استاندار در ادامه با اشاره بر ضرورت تغییر سبک زندگی اجتماعی متناسب با شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: شب یلدا سنت دیرینه ایرانیان است اما امسال به جهت شرایط کرونایی امکان دورهمی ها را در بلندترین شب سال نخواهیم داشت و خانواده‌ها می‌توانند شب یلدا را در بستر فضای مجازی برگزار کنند و از یکدیگر باخبر شوند، البته هزینه‌های اضافه را هم صرف خانواده های نیازمند کرونایی نمایند.

قاسم پور تاکید کرد: بی مبالاتی در دورهمی‌های شب یلدای امسال بسترساز اندوهی طولانی نشود چرا که در صورت عدم رعایت ضوابط اجتماعی و قوانین کرونایی، قطعا شاهد چالش‌های جدیدی خواهیم بود.

وی افزود: آثار مثبت همراهی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط صنوف و مردم شهرستان کرج در یک ماه گذشته کاملا محسوس است و طی این مدت شاهد کاهش آمار مبتلایان، بستری و فوتی‌ها بوده‌ایم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای قانون انتخابات ریاست جمهوری کرج شب یلدا محدودیت های کرونایی لایحه بودجه 1400 لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای قانون انتخابات ریاست جمهوری شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شفافیت مالی در اجرای پروژه‌ها را از جمله نقاط قوت این شورا دانست و گفت: شورای شهر قشم از طریق برقراری ارتباط کارآمد با مسئولین استانی و کشوری توانسته است از چالش محدودیت منابع عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حبیب بازماندگان قشمی امروز در نشست روز ملی شوراها که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با خرد جمعی و مشارکت مردم می‌توان در پیشبرد اهداف شهری موفق بود و ما نیز در همین راستا در حرکت هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قشم با فعال‌سازی 15 کمیسیون و کمیته، شهرداریار و شورایار در تمام محلات توانسته است تصمیم سازی مردم پایه را با بهره‌گیری از ظرفیت حدود 300 نفر از شهروندان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شوراها را تجلی مردم‌سالاری دینی و گامی استوار در راستای مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین و انسجام و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف از مولفه‌هایی است که می‌تواند در تقویت عملکرد شوراها موثر باشد.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر مشارکت مردم و استفاده از توانمندی بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در قشم انجام دادیم که از جمله آنها تاسیس پایانه مسافربری و کمک به تجهیز بیمارستان است.

وی احداث و بهسازی پارک‌ها، بوستان‌ها، بهسازی فضاهای فرهنگی، اجرای فاضلاب شهری، بازگشایی برخی معابر و بندرگاه‌های صیادی را به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شاهد بهره‌مندی از توانمندی مردم در انجام امور هستیم، گفت: ما در تلاشیم تا با تقویت مشارکت مردم ، شتاب توسعه قشم را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!