Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بایرن مونیخ که عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ فوتبال جهان را به خود اختصاص داد، بیش از ۱۰ امتیاز با برندگان این جایزه در سال‌های گذشته فاصله داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان مراسم برترین‌های سال 2020 فوتبال جهان (The Best)، روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گل سون هیونگ‌مین به برنلی بهترین گل 2020 لقب گرفت و یورگن کلوپ به جایزه بهترین سرمربی سال فوتبال جهان دست یافت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سایت فیفا آرای 3 بازیکن برتر این مراسم را اعلام کرد که مطابق آن، لواندوفسکی 52 امتیاز کسب کرد و اختلافی 14 امتیازی با رونالدو و فاصله‌ای 17 امتیازی با لیونل مسی داشت.

در بخش بهترین مربی اتفاق جالبی رخ داد. دو مربی آلمانی نامزد این عنوان یعنی کلوپ و هانس دیتر فلیک در مجموع 24 امتیاز کسب کردند، اما سرمربی لیورپول به دلیل اینکه رأی بیشتری از طرف سرمربیان تیم‌های ملی به دست آورد، بهترین سرمربی 2020 لقب گرفت. مارچلو بیلسا سرمربی لیدزیونایتد هم در جایگاه سوم ایستاد.

کلوپ پس از انتخاب به‌عنوان بهترین مربی سال: شوکه شدم!

در بخش بهترین دروازه‌بان مانوئل نویر موفق شد 28 امتیاز به دست بیاورد که 20 امتیاز بیشتر از دروازه‌بان برزیلی لیورپول بود. آلیسون بکر که در رده دوم بهترین دروازه‌بانان قرار گرفت، در تیم منتخب 2020 حضور داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال هانسی فلیک یورگن کلوپ مانوئل نویر لیونل مسی کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی فوتبال هانسی فلیک یورگن کلوپ مانوئل نویر لیونل مسی کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس

مدافع پرتغالی بارسلونا از تیم رویایی پنج نفره خود رونمایی کرده است.

طرفداری | ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی باشگاه بارسلونا تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است.

ژائو کانسلو که این فصل در باشگاه بارسلونا توپ می‌زند و در مجموع از بازیکنان خوب این تیم اسپانیایی بوده است، در گفتگو با سایت fifpro تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است. تیم کانسلو متشکل از یک دفاع، دو هافبک و یک مهاجم است. کانسلو، ادرسون دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی را درون دروازه قرار داده و دیگر مدافع باشگاه منچسترسیتی و البته هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال، روبن دیاز را در خط دفاع گذاشته است.

دو هافبک تیم منتخب او شامل رونالدینیو و برناردو سیلوا می‌شود و در نهایت تک مهاجم تیم او هم کریستیانو رونالدو است. کانسلو دلیل‌اش برای حضور رونالدو به عنوان مهاجم تیم منتخب‌اش گفت:

کریستیانو رونالدو یک افسانه برای کشور من است. او را به خاطر تمام گل‌هایی که زده و به خاطر الهام بخشیدن به جوانان، در این تیم قرار دادم.

تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو دروازه‌بان: ادرسون دفاع: روبن دیاز هافبک: رونالدینیو و برناردو سیلوا مهاجم: کریستیانو رونالدو تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست