Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد، همسر "الکس اِیْزار"، وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا نیز به کرونا مبتلا شده و نتیجه آزمایش او مثبت اعلام شده است. مشخص است که این ویروس هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و ممکن است هر کس به این ویروس مبتلا شود.

سی ان ان افزود، موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آمریکا به شدت اوج گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از هفده میلیون مورد از ابتلا به این بیماری در آمریکا شناسایی و ثبت شده است. یکی از افرادی که به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده، "سدریک ریچموند"، (Cedric Richmond) عضو مجلس نمایندگان آمریکاست. قرار است او در کاخ سفید مشاور ارشد جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا و رئیس دفتر ارتباطات مردمی او باشد. تست کرونای او امروز مثبت اعلام شد.

در گزارش سی ان ان آمده است که تا سه هفته دیگر، شمار فوتی‌های کرونا در آمریکا هشتاد و دو هزار نفر دیگر افزایش می‌یابد و به چهارصد هزار نفر نزدیک می‌شود. شیوع بیماری کووید-۱۹ در آمریکا سرعت پیداکرده است بطوریکه روز گذشته بدترین روز از نظر آمار فوتی‌ها و بستری‌های ناشی از این بیماری در آمریکا رقم خورد. روز گذشته سه هزار و ششصد و پنجاه و شش نفر در آمریکا به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

شمار موارد جدید ثبت شده ابتلا به این بیماری نیز در بیست و چهار ساعت گذشته در آمریکا دویست و چهل و هفت هزار و چهارصد و سه نفر بود. تعداد افراد بستری شده به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ نیز در روز گذشته به یکصد و سیزده هزار و نود نفر رسید.

همه این آمار تکان دهنده هستند و رکورد به شمار می‌روند.

تاکنون بیش از ۳۱۷ هزار و ۹۲۸ نفر به علت ابتلا به این بیماری در آمریکا جانشان را از دست داده اند. مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا پیش بینی کرده است با ادامه این روند تا روز نهم ژانویه (بیست دی ماه) شمار موارد فوت ناشی از آلودگی به ویروس کرونا در آمریکا به سیصد و نود و یک هزار نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا کرونا در آمریکا کرونا در جهان بیماری کووید ۱۹ هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • رضا شیخی درگذشت
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است