Web Analytics Made Easy - Statcounter

بودجه جمعیت هلال احمر و سازمان بسیج مستضعفین در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با حضور نماینده مرکز پژوهش ها،دیوان محاسبات و سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در هفته آینده روزهای یکشنبه30/9/99،دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه اول و دوم و سوم دی ماه نشست هایی برای پیگیری برخی امور برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز یکشنبه 30 آذرماه در کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران (موارد ارجاعی از صحن- شماره ثبت ۱۶۴) بررسی می شود.
بودجه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور،همچنین بودجه سازمان بسیج مستضعفین در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با حضور نماینده مرکز پژوهشها، دیوان محاسبات و سازمان برنامه و بودجه بررسی خواهد شد.

همچنین؛روز دوشنبه اول دی ماه، تبصره ها و بندهای ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با حضور نماینده مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات و تبصره ها و بندهای ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با حضور نمایندگان پیشنهاد دهنده و مرکز پژوهش ها بررسی خواهد شد.

ادامه بررسی و تصویب آیین نامه تشکیلات و شرح وظایف دبیرخانه دائمی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در روز سه شنبه دوم دی ماه برگزار خواهد شد.

همچنین روز چهارشنبه سوم دی ماه در ادامه؛کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس؛ضمن نشست هیئت رئیسه و روسای کمیته ها،درکمیته تشکل های صنفی و سازمان های مردم نهاد این کمیسیون؛طرح اصلاح مواد(۱) و (۱۰) قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی (اعاده شده از شورای نگهبان-شماره ثبت۲۳) با حضور نماینده شورای نگهبان،مرکز پژوهش ها، نمایندگان تشکل های صنفی-تخصصی و دستگاه های اجرایی ذی ربط بررسی می شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس حضور نماینده شوراهای مجلس مرکز پژوهش ها دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت