Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:05:48 GMT

«در حلقه رندان» مهمان شب چله ایرانیان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۷۹۱۱

«در حلقه رندان» مهمان شب چله ایرانیان

به گزارش ایرنا شب شعر «در حلقه رندان»، محفل طنزی است که آخرین یکشنبه‌ هر ماه در حوزه هنری برگزار شده و شاعران طنز پرداز کشور، آخرین سروده‌های خود را در این محفل می خوانند اما چند ماهی است که به خاطر شیوع کرونا، این محفل ادبی که با حضور تماشاگران برگزار می شد، به روال همیشگی برگزار نمی شود و جای خود را به برنامه های شعر خوانی در فضای مجازی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یکصدوشصت و پنجمین محفل در حلقه رندان که  سی ام آذرماه، در آخرین یکشنبه پاییز پخش می شود، ناصر فیض، اکبر کتابدار، امید مهدی‌نژاد، مصطفی مشایخی، رضا احسان‌پور، نادر ختایی، روح‌الله احمدی، سیداکبر میرجعفری، عبدالله مقدمی، فرهاد موحدی، روح‌الله سرطاوی، فرید فردوسی و نسیم نژادجعفری به شعرخوانی و اجرای برنامه می پردازند، مهدی فرج‌اللهی هم به اجرای موسیقی طنز  می پردازد. اجرای این برنامه شاد را روح الله احمدی و ناصر فیض برعهده دارند.
«در حلقه رندان» که به همت مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و دفتر طنز حوزه هنری تولید می‌شود، از ساعت ۲۰ در www.aparat.com/soorehonar/live  ، اینستاگرام سپهر سوره هنر و اپلیکیشن حوزه هنری نمایش داده می‌شود.

برچسب‌ها شب شعر اینستاگرام یلدای متفاوت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شب شعر اینستاگرام یلدای متفاوت شب شعر اینستاگرام یلدای متفاوت اخبار کنکور حلقه رندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما نمایش سپیده روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات مستاصل و درمانده شده که با کتابی در خصوص امام زمان (عج) آشنا می شود که سبب تغییر احوال و شخصیت او می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • قرآن همه چیز ماست
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام