Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علیرضا اکبرپور عملکرد استقلال مقابل تیم شهرخودرو را خوب و منطقی دانست و گفت: وقتی از حریف با دو گل جلو می‌افتید، آنها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و بی‌محابا دست به حمله می‌زنند. البته دو، سه موقعیت خطرناک حریف روی ضدحملات بود که نشان می‌دهد استقلال علی‌رغم به ثمر رساندن دو گل مشغول ارائة یک فوتبال هجومی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاً ۱۰ نفره شدن آنها باعث شد هر بازیکن دو برابر شرایط عادی احساس مسئولیت کند و دوندگی بالایی داشته باشد. پیروزی مقابل شهرخودرو در غیاب چند رکن اصلی تیم باید رضایت‌بخش باشد.

مهاجم اسبق استقلال در دفاع از سرمربی کنونی این تیم ادامه داد: محمود فکری و همکارانش خیلی دیر استقلال را تحویل گرفتند. تیم تقریباً بسته شده بود اما بهانه‌تراشی نکردند و ۵، ۶ بازی فرصت کافی برای تیمی با این شرایط محسوب نمی‌شود. امیدوارم استقلال در بازی‌های آینده هم به پیروزی برسد و به نظر من نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس می‌تواند برگ برنده یا برگ بازنده کادر فنی برای ادامه کار باشد.

اکبرپور درخصوص بحران‌های موجود استقلال گفت: در تیم‌های بزرگ همیشه این مسائل وجود داشته. اگر تیم روند موفقیت‌آمیزی داشته باشد، حاشیه‌ها کمتر به چشم می‌آیند و برعکس چنانچه تیمی در بخش نتیجه‌گیری موفق نباشد، کوچک‌ترین مسائل حاشیه‌ای می‌توانند شرایط را بحرانی کنند. ما هم در زمان بازیگری دوست داشتیم دستمزد خوبی بگیریم چون ضمانتی در مورد آینده یک فوتبالیست وجود ندارد. شاید درست نباشد بگویم که من همین حالا هم در استان البرز در آپارتمان اجاره‌ای زندگی می‌کنم ولی معتقدم بازی در استقلال و پرسپولیس افتخار بزرگی است و بازیکن حرفه‌ای می‌داند اگر بتواند از این دو باشگاه ۶۰ تا ۷۰ درصد سقف پیشنهادات باشگاه‌های دیگر را بگیرد، برد کرده است. به زبان ساده‌تر اگر باشگاه‌های دیگر به بازیکن پیشنهاد ۷ میلیارد تومانی بدهند، این بازیکن از استقلال یا پرسپولیس کمتر از ۵ میلیارد بگیرد، باز هم برد می‌کند بنابراین نباید منتی بر سر باشگاه و هواداران بگذارد.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

هومن جعفری کد خبر: 1084489 برچسب‌ها علیرضا اکبرپور استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!