Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیو بولتوش ، مدافع هلندی تیم اولسان هیوندای کره جنوبی درباره تیم پرسپولیس گفت : ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی تیم بهتری هستیم . پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی متمرکز است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیو بولتوش ، مدافع تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در صورت قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، به نخستین بازیکن هلندی تبدیل می‌شود که این قهرمانی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولتوش در این ارتباط به سایت AFC گفت:

این بزرگترین رویا برای کسی است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است. همه در اروپا با لیگ قهرمانان اروپا بزرگ می‌شوند. بنابراین این شرایط برای من وقتی به آسیا آمدم جدید بود. فوق العاده خواهد بود اگر به عنوان اولین بازیکن هلندی در آسیا قهرمان شوم.

این مدافع ادامه داد:

فکر می‌کنم مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها که بعد از این تورنمنت برگزار می‌شود نیز فوق العاده است. به همین دلیل همه واقعاً تشنه فتح لیگ قهرمانان آسیا هستند. این سومین فرصت ما است (بعد از نایب قهرمانی در جام حذفی و لیگ کره جنوبی) که امیدوارم از آن استفاده کنیم.

بولتوش درباره اینکه ممکن است اولسان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم مثل دو جام دیگر از دست بدهد، گفت:

فکر نمی‌کنم ترسی وجود داشته باشد. ما موقعیت‌های خوبی برای ایجاد تفاوت داشتیم اما آنطور که می‌خواستیم نشد. قطعه آخر پازل گم شده است.

وی ادامه داد:

هرکسی از حضور در فینال خوشحال است. تمام فصل را برای لیگ قهرمانان کار کردیم. شخصاً برای من سال خوبی بود. ما قهرمان لیگ کره نشدیم اما سومین شانس را برای قهرمانی در آسیا داریم و امیدوارم به آن برسیم. همه برای رسیدن به این جایزه گرسنه هستند. همه توان خود را برای قهرمانی در این جام به کار می‌گیریم.

مدافع هلندی اولسان که به نظر می‌رسد پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده است، گفت:

پرسپولیس منتظر به دست آوردن فرصت گلزنی از روی ضربات ایستگاهی و ضربات کرنر هستند. می‌دانیم که ما تیم بهتری هستیم. هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر تکنیکی تیم بهتری هستیم. باید بدانیم که چطور می‌خواهیم جلوی آنها بازی کنیم.

دیو بولتوش در پایان گفت:

به پرسپولیس هم احترام می‌گذارم زیرا تیم بزرگی در ایران و آسیا است. بنابراین این بازی خوب و دلپسندی خواهد بود. امیدوارم در پایان ما جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اولسان هیوندای کره جنوبی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس اخبار پرسپولیس اولسان هیوندای کره جنوبی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد