Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بهره‌گیری توامان از ابزار هنر یعنی شعر و تصویر می‌تواند در القاء یک پیام اثرگذاری مطلوبی داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، از دیرباز همواره ایران و ایرانی به غیرت و حمیت معروف بوده و هستند و خواهند بود و این مسئله را بارها و بارها نشان داده‌اند. یکی از مصادیق مهم این حمیت و غیرت ملی این است که در مصائب و سختی‌ها همواره در کنار یکدیگر بوده‌ایم و هیچگاه نیز اجازه نداده‌ایم حتی به صورت مجازی نیز دشمنان برای ما رجزخوانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابزار گرافیک و هنر یکی از مصادیق مهمی است که می‌تواند به بهترین شکل ممکن این غیرت ملی را نمایش دهد و از سوی دیگر آن را در برابر دیدگان دیگران قرار دهد. شاید زمانی که اسم هنر در زمینه ترغیب حمیت ملی می‌آید بلافاصله از هنرهایی همچون سینما و تئاتر و گرافیک یاد کنیم که البته نمونه‌های متعددی نیز در این زمینه ساخته شده است.

در زمینه سینما البته کم کاری‌هایی داشته‌ایم و فیلم‌هایی که بیانگر هویت ملی ما باشد کمتر ساخته شده است و باید این کم کاری در سایر عرصه‌ها به نوعی جبران شود.

شعرخوانی اخیر اردوغان اما بار دیگر زمینه‌ای مهیا کرد تا بار دیگر این حمیت و غیرت ملی به جوش آید و مردم پای کار آیند و تصویری دیگر از این غیرت را نشان دهند.

در این میان بهره‌گیری از ابزار شعر و تصویر به صورت توامان نیز به دلیل اینکه مخاطبان بسیاری دارد می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد و نمونه آن را این روزها در سطح شهر مشهد و در بالای بیلبوردها شاهد هستیم.

یکی از ویژگی‌های این گونه بهره‌گیری از ابزار هنر به صورت توامان این است که به صورت مداوم این تصور را برای مخاطب بازخوانی می‌کند و از سوی دیگر برای بخشی که چندان هم در جریان این موضوع نیستند این سئوال را ایجاد می‌کند که این گونه آذین بندی با چه هدف و نیتی صورت گرفته که خود بخشی از تحقق هدف است.

انتهای پیام/282/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غیرت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد

«وحید شمسایی» سرمربی تیم ملی فوتسال در سالروز شهادت شهید حمیدرضا الداغی، قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • عکس وایرال شده از جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها