Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش به ایرنا ، سرپرست این اداره اظهار کرد: پس از ناامن شدن شرایط برای قاچاقچیان چوب آلات جنگلی در پی تشدید بازرسی و کنترل نیروهای یگان حفاظت، روز گذشته در بازرسی از یک کارگاه چوب بری در خطبه سرا ۳۰۰ اصله الوار درختان جنگلی کشف و ضبط شد.

آرش شادپور افزود: الوارهای کشف شده به وزن ۶ تن و به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال است و برای قاچاقچی پرونده تخلف تشکیل می شود و بازرسی ها در ورودی های شهرستان نیز تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سوداگران چوب های جنگلی که چوب آلات را زمان طولانی در انبار نگهداری و در موقعیت مناسب قاچاق می کردند، با پایش و ورود ضربتی یگان حفاظت، مجبور به تغییر مکان چوب های قاچاق شده اند و ماموران، با توجه به سابقه فعالیت کارگاه های چوب بری، آنها را زیر نظر دارند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش گفت: این شهرستان ۲۴۲ هزار هکتار منابع طبیعی از جمله ۱۷۰ هزار هکتار جنگل، ۷۱ هزار هکتار مرتع  و ۲ هزار هکتار اراضی ساحلی دارد و حدود ۴۰ درصد جنگل های استان گیلان در شهرستان تالش واقع شده و ۲ هزار و ۳۰۰  هکتار از جنگل های تالش دست کاشت است.  

توزیع ۸۰ بسته معیشتی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه تالش به نیازمندان

طبق گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه تالش، اذان اله رحیمی رئیس این اداره روز جمعه اظهار کرد: ۸۰ بسته معیشتی به ارزش۲۸۰ میلیون ریال از محل درآمد بقاع و نذورات تهیه کرده و در قالب طرح شهید سردار سلیمانی با حضور مسئولین ارشد شهرستان، در بقعه متبرکه بابا اسماعیل در اختیار فرماندهان حوزه بسیج جوکندان و شهر تالش قرار داده بودیم.

وی ادامه داد: هر بسته معیشتی به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و شامل ۲ بطری روغن، پنج کیلوگرم برنج، یک قوطی رب گوجه و ۵۰۰ گرم گوشت چرخ کرده بود و روز گذشته ۵۰ بسته معیشتی در جوکندان و ۳۰ بسته در شهر تالش در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

شیوع ویروس کرونا در جهان خسارات جانی و مالی برجا گذاشته و در کشور ما بخش های دولتی و خیران با کمک های نقدی و غیرنقدی، به کمک آسیب دیدگان از ویروس و سایر نیازمندان شتافته اند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل کمک های مردمی یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کالای قاچاق تالش جنگل های هیرکانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل کمک های مردمی یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کالای قاچاق تالش جنگل های هیرکانی سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل کمک های مردمی یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کالای قاچاق تالش جنگل های هیرکانی اخبار کنکور منابع طبیعی هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد