Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در تشریح ابلاغ ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ٢� الی ٤ بامداد گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر  ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت 20 الی 4 بامداد در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده همزمان با شب یلدا به دستگاه های ذیربط ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط استان تهران به لحاظ بیماری کرونا به شدت ناپایدار است و همانطور که بارها گفته شده شرایط نارنجی در استان تهران به لحاظ نزدیکی و پیوستگی شهرهای این استان به منزله شرایط قرمز است لذا باردیگر از شهروندان فهیم استان تهران درخواست می کنم تا همانند دیگر آیین های ملی نظیر روز 13فروردین که با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا در منازل خود ماندند این بار نیز در دو روز منتهی به شب یلدا در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو یاریگر ما در اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا باشند.

وی ادامه داد: بنا به مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد روزهای شنبه و یکشنبه  29 و 30 آذرماه، اصناف از ساعت 18 تعطیل و تردد خودروهای شخصی نیز در این دو روز، از ساعت 20 تا 4 بامداد ممنوع شود و این مصوبه به دستگاه های ذیربط در استان تهران ابلاغ شد و در روزهای فوق عملیاتی خواهد شد.

منبع: الف

کلیدواژه: روزهای شنبه و یکشنبه تردد خودروهای شخصی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی آخر هفته‌ای بارانی برای کرمانشاهیان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و با گذر موج ناپایدار دیگری مجدد شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

زورآوند اضافه کرد: دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته به شکلی نسبتاً محسوس کاهش پیدا‬ می‌کند، روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 749761

دیگر خبرها

  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس