Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصالحه ۸۳ درصد پرونده‌های قضایی در کلانتری‌های کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از مصالحه ۸۳ درصدی پرونده‌های قضایی تشکیل شده در کلانتری‌های این شهرستان در سال ‌جاری خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی با اشاره به مصالحه این پرونده‌ها در واحد مشاوره کلانتری‌های کاشان گفت: نزدیک به ۲ هزار و ۲۲۴ پرونده در ۹ ماهه گذشته به واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین موضوع‌های پرونده‌ها را به ترتیب مشکلات خانوادگی، مسایل حقوقی  و نزاع و درگیری عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، کاهش تشکیل پرونده‌های قضایی، حذف ماموریت‌های غیرضروری و توانمند شدن خانواده‌ها برای ادامه زندگی بهتر را از جمله تاثیرهای مهم  واحد مشاوره پلیس بیان کرد.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات مشاوره نیروی انتظامی در واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود، به شهروندان توصیه کرد پیش از عزیمت به دادگاه و انجام شکایت، با مراجعه به این واحدها، از خدمات کارشناسان مشاوره نیروی انتظامی استفاده کنند.

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادف‌های منجر به فوت در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی آران و بیدگل گفت: از ابتدای امسال تاکنون تصادف‌های منجر به فوت در این شهرستان کاهش ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

سرهنگ علی اصغر محمدی افزود: از ابتدای اجرای طرح‌ها و مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در آران و بیدگل شاهد همکاری خوب و مسوولانه مردم شهرستان به خصوص در حوزه ترافیکی بودیم که این همکاری‌ها موجب کاهش ۱۰۰ درصدی آمار تصادفات منجر به فوت در این شهرستان شد و انتظار می‌رود این روند تا پایان سال به ویژه در مناسبت‌های پیش رو  ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در آران و بیدگل اظهار داشت: این مهم یک طرح ویژه و کشوری است که تا ۱۸ بهمن امسال ادامه دارد و فرصت مناسبی است که صاحبان موتورسیکلت توقیفی با مراجعه به مرکزهای مربوطه نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم ‌مواد مخدر در اردستان

فرمانده انتظامی اردستان از کشف ۲۰ کیلو و ۷۰۵ گرم مواد مخدر تریاک‌ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار موادمخدر با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری مشترک ماموران تخصصی وکوپ‌ مبارزه با مواد مخدر اردستان و پاسگاه انتظامی زفرقند در محور نایین به اردستان نایین کشف شد.

وی ادامه داد: در پی اطلاع از قصد یک دستگاه خودرو تریلر کشنده هوو سفید رنگ با ۲ نفر سرنشین برای حمل محموله موردنظر از شهرهای جنوب شرقی به مرکز کشور، ماموران با استقرار در مسیر آن در محدوده حوزه انتظامی زفرقند خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی اردستان اضافه کرد: ماموران پس از هدایت خودرو به پاسگاه انتظامی و بازرسی، مواد مخدر که در بطری‌های پلاستیکی جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

به گفته سرهنگ هاشمی‌زاده، خودرو در پارکینگ متوقف و ۲ نفر متهم نیز برای تعیین تکلیف به مقام‌های قضایی این شهرستان تحویل داده شدند.

امسال حدود ۲ تن انواع مواد مخدر در شهرستان اردستان کشف شده است.

اردستان با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان، در محدوده محور ترانزیت واقع شده است.

ممنوعیت تردد شبانه در نطنز 

فرماندهی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی نطنز اعلام کردند: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان هرگونه تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۹ تا چهار صبح به مدت سه روز تا ۳۰ آذر ماه در معبرهای نطنز ممنوع است.

بر این پایه، در صورت تردد علاوه بر اعمال قانون طبق دستور مقام قضایی وسیله نقلیه توقیف و روانه پارکینگ خواهد شد.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز که اکنون در وضعیت کرونایی نارنجی قرار دارد، در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا نطنز اردستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان کاشان آران وبیدگل محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نطنز اردستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان کاشان آران وبیدگل محدودیت های کرونا ویروس کرونا نطنز اردستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان کاشان آران وبیدگل محدودیت های کرونا اخبار کنکور فرمانده انتظامی آران و بیدگل کلانتری ها مواد مخدر پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره