Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی بدون بحث و حرف‌وحدیث سرشناس ترین چهره تاریخ فوتبال ایران در فوتبال دنیا و یکی از مقبول‌ترین ستاره‌های این رشته در کشورمان است.

به گزارش تابناک ورزشی، دایی که با افتخاراتی چون آقای گل فوتبال ملی در دنیا، کسب عنوان بهترین بازیکن قاره آسیا ، صعود و حضور در دو دوره جام جهانی ، درخشش در بوندس‌لیگا آلمان و لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن باشگاه بایرن مونیخ و هرتابرلین، حضور در نزدیک به ۱۵۰ بازی ملی و چندین عنوان دیگر نام خود را در تاریخ فوتبال ایران و جهان جاودانه کرده است، طی دو فصل اخیر بیرون گود نشسته و بعد از ۱۸ دوره حضور در سطح لیگ برتر حالا مشغول استراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگفته پیداست که این استراحت طولانی چندان هم خودخواسته نیست و مسایلی در این موضوع دخالت دارند که در رسانه های مختلف از جمله سایت تابناک بارها به آن پرداخته شده و مشخص نیست حواشی قطع همکاری با باشگاه سایپا و مدیرعامل وقت آن چه زمانی یه پایان می‌رسد.

علی دایی در فوتبال ایران و آسیا یک برند ارزنده محسوب می‌شود و دوست و دشمن برای حفظ و نگهداری از این برند، اتفاق نظر دارند. دایی زبان تندی دارد اما هیچگاه از دایره منطق خارج نشده است و بعید است فوتبال ایران به این زودی‌ها ستاره ای همچون او که در تحصیلات آکادمیک هم بالاترین سطوح را در بهترین دانشگاه کشور پشت سر گذاشته،  تکرار کند. او می تواند به درستی یک الگوی برای نسل آینده ورزش ایران و سفیری برجسته برای همه ایرانیان باشد و گرفتن این فرصت از میهن کار خردمندانه‌ای نیست.

با علی دایی در منزلش به گفت و گو نشستیم. او پذیرای صالح محمدرحیمی خبرنگار تابناک بود و به پرسش‌های ما و مخاطبان تابناک بدون تعارف پاسخ داد.

تیترهای برگزیده این مصاحبه خواندنی را مرور کنید تا متن مشروح این گفت‌وگو تا ساعاتی دیگر آماده شود.

به حق پنج‌ تن(ع) پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

یحیی و کادرش آن‌قدر قوی هستند که نیاز به مشورت با من ندارند

هیچ‌وقت مدیربرنامه یا نماینده تام‌الاختیار نداشتم

مدیران ای‌اف‌سی خواستند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنم

برای مذاکره با اورتون به انگلستان می‌روم

عادل فردوسی‌پور نابغه‌ای در کار خودش است

شاید همین فردا به فوتبال برگردم،شاید هیچ‌وقت برنگردم

 

مشروح این گفت و گو تا دقایقی دیگر منتشر می‌شود

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای قانون انتخابات ریاست جمهوری علی دایی مصاحبه اختصاصی گفت و گوی اختصاصی تابناک ورزشی لایحه بودجه 1400 لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای قانون انتخابات ریاست جمهوری فوتبال ایران علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود، پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌های ۵ و ۶ مگاهرتز را ندارند.  به عبارتی، تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌کنند، نهایت ۵۰۰ هزار تن است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرارداد‌هایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود، برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت، چون رضایت مردم در اولویت ماست.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیاز‌های کشور در سال ۱۴۰۳ تامین شود.

گفتنی است، مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است.  

دیگر خبرها

  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم