Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@17:24:57 GMT

حذف شبکه دلالی در روند توزیع تخم مرغ از فردا

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۸۶۲۷

حذف شبکه دلالی در روند توزیع تخم مرغ از فردا

خبرگزاری تسنیم: معاون شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با تمهیدات صورت گرفته از روز شنبه در راستای حذف شبکه دلالی از روند توزیع تخم مرغ شکل توزیع این محصول دچار تغییراتی می‌شود.

جعفری اظهار داشت: از این پس کسانی که از درب مرغداری‌ها مبادرت به خرید تخم مرغ می‌کنند باید تائیدیه شرکت پشتیبانی امور دام را داشته باشند و همچنین بارانداز‌هایی در استان‌های مختلف در اختیار تشکل‌های تولید تخم مرغ قرار گرفته که آن‌ها از این مبادی به طور مستقیم و با قیمت مصوب نیاز بازار را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون تن تولید تخم مرغ داریم که بیش از نیاز بازار است، ولی با توجه به این که در فصلی هستیم که با افزایش تقاضا مواجه می‌شویم فعلا برنامه‌ای برای صادرات میزان مازاد وجود ندارد و تمام تلاش‌ها در راستای تامین نیاز داخلی است.

معاون شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به این که فروش تخم مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب ناشی از تخلفات صورت گرفته در شبکه توزیع است اظهار داشت: شبکه توزیع زیرنظر وزارت صنعت است که باید بررسی شود و تخلفات صورت گرفته در این حوزه مشخص شود.

جعفری گفت: مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی تولید است و به هیچ عنوان کمبود تولید تخم مرغ نداریم و تا پایان سال هم با توجه به تمهیدات صورت گرفته تولید بهینه انجام خواهد گرفت و نیاز کشور تامین است.

وی با اشاره به این که نهاده مورد نیاز مرغداری‌هایی که در حوزه تولید تخم مرغ فعالیت می‌کنند تامین شده است اظهار داشت: با حذف شبکه دلالی در توزیع این محصول بدون شک قیمت آن به ثبات می‌رسد.

معاون شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: هرگونه فروش تخم مرغ خارج از قیمت مصوب تخلف است و از فردا به شکل جدی تری با این تخلفات برخورد می‌شود و اگر مرغداران نیاز به افزایش قیمت احساس می‌کنند این موضوع نیز باید توسط سازمان حمایت و وزارت جهاد کشاورزی بررسی و نتیجه اعلام شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: توزیع تخم مرغ شرکت پشتیبانی امور دام تولید تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان به همت خیرین هلال‌احمر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران برگزار شد. 

مدیرعامل جمعیت‌ هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌ جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسئولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران مهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند. سپس برای کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند. 

موسسه خیریه‌ای در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران 297 انشعاب لوله آب را برای 6 روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

محمدعلی کاوسی در مراسم آغاز عملیات پرژه آبرسانی به 6 روستای درمیان اظهار داشت: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین در سال جاری محقق شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد. روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با اجرای 22 هزار و 500 متر شبکه توزیع و اجرای 297 انشعاب لوله آب، 297 خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید