Web Analytics Made Easy - Statcounter

حفاظ پنجره دو جداره کاوه کمپانی به علاوه حافظ شاخ گوزنی و یک درب آهنی ورودی زیبا می‌توانند در کنار آرایش و زینت ساختمان، امنیت آن را صد چندان کنند.

به گزارش برنا، حفاظ پنجره دو جداره کاوه کمپانی به علاوه حافظ شاخ گوزنی و یک درب آهنی ورودی زیبا می‌توانند در کنار آرایش و زینت ساختمان، امنیت آن را صد چندان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم از چنین تجهیزات فلزی در طراحی ساختمان استفاده می‌کنید، زمان‌هایی که حتی فرسنگ‌ها با منزل خو فاصله دارید، خیالتان از بابت امنیت آن راحت خواهد بود. استفاده از حفاظ یکی از مطمئن ترین راه‌هایی محسوب می‌شود که به شما کمک می‌کند تا بتوانید امنیت مورد نظر خود را به خوبی تامین کنید؛ اما نکته‌ای که در رابطه با این موضوع وجود دارد، این است که شما باید برای هر بخش و محیطی از محافظ مخصوصی بهره ببرید تا این اتفاق به درستی صورت گیرد.

حفاظ پنجره دو جداره چه کاربردی برای ساختمان دارد؟

امروزه علاوه بر امنیت منازل زیبایی آن‌ها نیز حرف اول را خواهد زد؛ به همین دلیل حفاظ‌هایی که برای درب‌ها و پنجره‌ها قرار داده می‌شود، باید در عین مقاوم بودن، ظرافت و جذابیت بالایی نیز داشته باشند تا ظاهر خانه را بهم نریزند.

یکی از موضوعاتی که این روزها نسبت به گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است، بحث امنیت ساختمان است؛ به خصوص اگر در محله‌های نا امن تر و یا محل‌های لوکس شهر، خانه داشته باشید. این مسئله برای ایجاد آرامش اهل خانه بسیار ضروری و مهم خواهد بود. وقتی بحث از امنیت ساختمان‌ها می‌شود، اولین گزینه روی میز استفاده از حفاظ‌ درب و پنجره خواهد بود.

حفاظ‌ پنجره دوجداره از جمله این ابزارهای امنیتی برای خانه محسوب می‌شود که مشخصا برای پنجره دوجداره نصب می‌شود. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، پنجره‌ دوجداره به تنهایی برای امنیت کافی نیست، البته که تا حدودی بر روی این مسئله تاثیر گذارند، اما نه به طور کامل!

برخی از این حفاظ‌ها از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند که جلوه‌ی ساختمان را تا حدود زیادی بالا می‌برند و بر جذابیت ظاهری آن می‌افزایند. یکی از بهترین حفاظ‌ها برای چنین پنجره‌هایی خصوصا اگر پهنای بیشتری داشته باشند، محافظ‌های آهنی هستند که هم مقاومت بسیار بالایی دارند و هم در اندازه‌ها و اشکال گوناگون تولید می‌شوند.

شما می توانید با مراجعه به سایت www.kaveh-company.com تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

فرفوژه یکی از این حفاظ‌ها محسوب می‌شود که معماری جذابی دارند و تنوع کارها را بالا می‌برند. آن‌ها در اصل آهن کوبیده هستند که نسبت به بسیاری نمونه‌ها از قیمت به مراتب مناسب تری برخوردارند. این حفاظ‌ها در مدل‌های گوناگون از جمله نرده‌ای، آکاردئونی، رولی، میله‌ای و... تولید می‌شوند. کاوه کمپانی یکی از تولیدکننده‌های عمده و سفارشی انواع محافظ پنجره دوجداره هستند که اقدام به تولید چنین محصولاتی کرده اند.

حفاظ شاخ گوزنی چه کاربردی برای ساختمان دارد؟

این روزها به دلیل اوضاع نابسامان اقتصادی متاسفانه آمار سرقت از منازل بسیار بالا رفته است، به طوری که بسیاری از ساکنین امن ترین نقاط هر شهری هم دیگر نمی‌توانند با خیال راحت از منزل خود خارج شوند. یکی از راه‌های ایجاد امنیت در ساختمان استفاده از حفاظ‌های روی دیوار است که یکی از بهترین و پرکاربردترین آن‌ها حفاظ شاخ گوزنی است.

حفاظ‌ شاخه گوزنی که نمایی بسیار شبیه به شاخ گوزن دارد، به دلیل طراحی خاصش امنیت ساختمان‌ها را تا حد بالایی افزایش می‌دهد. این حفاظ‌های روی دیوار هر چقدر در تراکم بالاتر و با کیفیت بهتری تولید شوند، شرایط را برای جلوگیری از سرقت‌ها به بهترین شکل مهیا می‌کنند.

شاخ گوزنی کاوه کمپانی

ایجاد ایمنی در خانه این روزها می‌تواند برای صاحبان ملک بسیار گران تمام شود، اما انتخاب یک حفاظ که هم در ظاهر و زیبایی نمای ساختمان اثرگذار است و هم امنیت آن را در برابر مهاجمین تضمین می‌کند، چیزی نیست که بتوان آن را خرج اضافه نامید، زیرا چنین حفاظ‌هایی خصوصا حفاظ شاخ گوزنی تا سال‌های سال و حتی مادام العمر کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

شما می‌توانید با یکبار هزینه کردن یک عمر از مزایای چنین حفاظ‌هایی بهره ببرید و مشخص است که ایجاد امنیت مادامی نسبت به ایجاد امنیت های ساده، هزینه بیشتری خواهد داشت؛ بنابراین قیمت حفاظ‌ شاخ گوزنی بسته به تراکم سازه، وزن آن و ارتفاعی که دارد می‌تواند متفاوت باشد.

استاندارد عرضی حفاظ‌ شاخ گوزنی بین ۵۰ تا ۹۰ سانتی متر و ارتفاع آن بین ۷۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر در نظر گرفته شده است. کاوه کمپانی از جوش دوطرفه استاندارد برای این اتصالات استفاده می‌کند، به همین دلیل عبور از چنین حفاظ‌هایی دور از ذهن و غیر ممکن خواهد بود.

درب آهنی چه کاربردی برای ساختمان دارد؟

درب‌های ورودی هر ساختمان چشم‌اندازهایی از طراحی بیرون هستند. پیشرفت در طراحی و ساخت درب‌ها به سرعت اتفاق می‌افتد. رقابت بین معماران بر سر طرحی جدید برای درب‌های ورودی ساختمان هر روز بیشتر می‌شود که همین رقابت باعث بالا رفتن کیفیت درب آهنی برای جذب مشتریان خواهد شد.

 این روزها درب‌ها برخلاف گذشته فقط به عنوان یک محافظ بین بیرون و داخل خانه عمل نمی‌کنند و با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی با تولید نیازهای جدید، سبک معماری این محصولات نیز دستخوش تغییرات گوناگونی شده است.

درب‌ها اولین و آخرین نقطه تماس برای افرادی که در مرز عبور و مرور در ساختمانها هستند به شمار می‌آید؛ بنابراین اهمیت آن‌ها بسیار بالا است، زیرا اثری که بر زیبایی ساختمان می‌بخشند را نمی‌توان با چیز دیگری مقایسه کرد.

درب آهنی

درب‌های آهنی علاوه بر زیبایی باید عملکرد خوبی نیز داشته باشند. در مقابل استحکام و مقاومت درب‌ها در برابر ضربه و امنیت آن‌ها در برابر سرقت‌های احتمالی نیز نباید فراموش شود. از آنجا که امروزه تمایل به داشتن مکان‌های مجلل و باشکوه بیشتر از گذشته است. کاوه کمپانی با ترکیب عناصر زیبا و اثر گذار بر طراحی انواع درب آهنی به علاوه معماری هنرمندانه تولیداتش، اقدام به ایجاد آثاری می‌کند که بهترین انتخاب برای ساختمان‌های لوکس به شمار می‌آیند.

 وقتی نوبت به نصب درب ورودی جدید فرا می‌رسد، کمتر موردی را می‌توان با نمونه‌های جذاب و هنرمندانه درب آهنی کاوه کمپانی برابر دانست. درب‌های خانه، پاشنه آشیل ساختمان هستند؛ بنابراین قابل اعتمادترین آن‌ها انواع درب آهنی فلزی هستند که هم مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های ناشی از تغییرات آب و هوایی و تابش نور خورشید را دارند و هم امنیت ساختمان را تا حد بسیار زیادی تضمین می‌کنند.

نتیجه گیری

گروه کاوه کمپانی با تولید انواع تجهیزات فلزی ساختمان از جمله حفاظ پنجره دوجداره، شاخ گوزنی و درب آهنی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت همراه همیشگی مشتریان تا رسیدن به نتیجه دلخواه خواهند بود. در صورت نیاز به تهیه چنین محصولاتی، می‌توانید با مشاوران کاوه کمپانی مشورت‌های لازم را انجام دهید و سپس به خرید این محصول بپردازید. در آخر امیدواریم که اطلاعات مناسبی در اختیارتان قرار گرفته باشد و بتوانید استفاده‌ی لازم را از آن‌ها ببرید.

شماره تماس: 02128421575

منبع: www.kaveh-company.com

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظ پنجره درب آهنی حفاظ شاخ گوزنی پنجره دوجداره امنیت ساختمان برای ساختمان حفاظ ها شاخ گوزنی امنیت آن درب آهنی درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد

به گزارش قدس آنلاین، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه پنجاهمین نشست مجمع سالانه ۲۰۲۴ بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: دستورکار سال آینده بانک توسعه اسلامی برای پروژه‌هایی که تأمین مالی آن توسط بانک در کشورهای اسلامی انجام می‌شود، مورد تأیید اعضا قرار گرفت و پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه پنجره تأمین مالی جدی با نرخ ترجیحی برای کشورها ایجاد شود، مورد تایید اعضا قرار گرفت.

وی افزود: قرار شد که بار مالی ناشی از این پنجره مالی توسط کشورهایی که جزو سهامداران این بانک هستند و جمع‌بندی اقتصادی مناسبی در حوزه اقتصاد کلان دارند، تأمین شود و در نتیجه بتوانیم شاهد این باشیم که در سال آینده بانک توسعه اسلامی برای نخستین بار از روش‌های تأمین مالی ترجیحی هم به عنوان یک پنجره تشویقی و ترجیحی استفاده کند.

وزیر اقتصاد در توضیح بیشتر تأمین مالی ترجیحی متذکر شد: یکی از روش‌هایی که بانک‌های توسعه بین‌المللی و چندجانبه، برای کمک ویژه به پروژه‌های خاصی که مورد تأکید بانک است یا نیازهای ویژه‌تری دارند، استفاده کردن از ظرفیت پنجره ترجیحی است، با نرخ‌های ترجیحی برای آن پروژه‌های مورد تأکید بانک که این شرایط تا به امروز در بانک توسعه اسلامی وجود نداشت که امسال این پیشنهاد ارائه شد و اکثریت اعضا نیز با این پیشنهاد موافق هستند.

وی ادامه داد: ما هم در بیانیه رسمی جمهوری اسلامی ایران به بانک توسعه اسلامی؛ هم موافقت خودمان را با این پنجره و هم شرایطی که پیشنهاد داده بودیم در ارتباط با مسأله تأمین مالی و اینکه به چه بخش‌هایی که پروژه‌های عمدتاً دانش‌بنیان و پروژه‌های حوزه فقرزدایی بسته به اولویت‌های توسعه‌ای کشورهای اسلامی هستند که بتوان در زمینه‌های مختلف از پنجره تأمین مالی ترجیحی استفاده کرد را مطرح کردیم که با استقبال اعضای ۵۷ کشور عضو بانک توسعه اسلامی هم مواجه شد.

وزیر اقتصاد بیان کرد: دیدگاه‌های خود را در خصوص حل و فصل موضوع مردم مظلوم فلسطین در این اجلاس بیان کردیم و همچنین بنا شد که اعضای اجلاس بتوانند در خصوص اینکه صندوق ویژه‌ای برای کمک مالی برای حل و فصل مسائل اقتصادی مردم فلسطین تصمیم گیری کنند که بعد از تصمیم گیری نتایج آن به اطلاع مردم کشورمان خواهد رسید.

لزوم توجه به توسعه راه‌حل‌های فین تک تامین مالی اسلامی

خاندوزی همچنین طی سخنانی در پنجاهمین نشست مجمع سالانه بانک توسعه اسلامی (ISDB) گفت: بسیار قدردان و مفتخرم که میبینم گروه ISDB در پنجاهمین سالگرد تاسیس خود یک موسسه مالی معتبر در سطح جهانی است که نقشی محوری در شکوفایی و همبستگی امت اسلامی و منطقه ایفا کرده است. این میزان از موفقیت و اثربخشی بدون رهبری عالی رئیس و مدیران بانک همکاری عالی اعضای هیأت عامل و کادر مجرب گروه بانک با ایثار و ابتکار فراوان محقق نمی‌شود؛ من از همه آنها تشکر میکنم.

وی تصریح کرد: با توجه به مسیر آینده قبل از هر چیز با مردم مظلوم غزه که در غیر انسانی ترین شرایط زندگی میکنند در برابر رژیم نامشروع اشغالگر مقاومت می‌کنند و تلاش می‌کنند که کشور خود را بازیابند و در صلح و عزت زندگی کنند صمیمانه ابراز همدردی و پیشنهاد میکنم در بیانیه پایانی این مراسم ظلم و رفتار غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و کمک‌های بلاعوض فوری به برادران و خواهران مسلمان آسیب دیده مان اختصاص داده شود تا از رنج آنها بکاهیم و به آنها کمک کنیم تا خانه ها و زیر ساخت‌های خود را بازسازی کنند؛ این پیشنهاد به خوبی با موضوع جلسات همبستگی و کامیابی مطابقت دارد.

خاندوزی همچنین گفت: علاوه بر مسائل ژئوپلیتیکی کل جهان و در قلب آن کشورهای عضو ISDB با چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی متعددی احاطه شده‌اند. در این زمینه من میخواهم از همسویی مجدد ۲۰۲۵-۲۰۲۳ استراتژی گروه بانک توسعه اسلامی قدردانی و تأکید کنم که گروه بانک توسعه اسلامی باید جهت گیری استراتژیک خود را مجدداً طوری تنظیم کند تا به طور مؤثر به چالش های توسعه ای مختلف پیش روی کشورهای عضو توجه کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: نسخه‌های اصلاح شده آتی استراتژی گروه بانک توسعه اسلامی مانند همیشه باید سیاستهای اصلاحی مؤثر را مجدداً فرموله کنند و اصل حکمرانی و تضمین پایداری مالی اقتصادی و زیست محیطی را به گونه ای که بر چالشها غلبه کنند، تقویت نمایند.

خاندوزی پیشنهاد کرد که سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه راه حلهای فین تک (فناوری مالی) تأمین مالی اسلامی برای بهبود دسترسی به خدمات مالی و دستیابی به بستری برای تسهیل مبادلات مالی بین کشورهای اسلامی به دلیل مزایای زیاد آن به صورت جدی مورد توجه بانک قرار گیرد.

وی ادامه داد: بی تردید گروه بانک توسعه اسلامی به عنوان یک بانک پیشرو در امت اسلامی قادر خواهد بود که نقش اساسی ایفا کند و جمهوری اسلامی ایران نیز با به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود آمادگی خود را برای همکاری با بانک و کشورهای عضو اعلام می‌دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد