Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر صبح جمعه در مراسم تجلیل از برترین‌های رسانه ملی در مرکز بوشهر اظهار داشت: استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان بوشهر وجود دارد که باید کشف و بکارگیری شوند.

عبدالکریم گراوند با اشاره به چهل سالگی فعالیت مرکز بوشهر از این مرکز به عنوان مولود انقلاب اسلامی نام برد و گفت: نیروی انسانی توانمند و با انگیزه و خلاق، سرمایه اصلی صدا و سیمای مرکز بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای بوشهر با استفاده از این ظرفیت‌ها توانسته است در رقابت‌های علمی تخصصی و فنی از استان‌های تراز اول سبقت گرفته و با دریافت پنج تندیس برترین‌ها، بیشترین تندیس و جایگاه برتری را از آن خود کند.

معاون توسعه و فناوری رسانه نیز در این مراسم اظهار داشت: مهمترین عوامل موفقیت صدا و سیمای مرکز بوشهر می‌توان به جوان‌گرایی، تعهد گرایی، اندیشه محوری و خودباوری استعدادهای علمی پژوهشی عوامل خدوم و تلاشگر حوزه معاونت فنی اشاره کرد.

رضا علیدادی گفت: در فرآیند جهش تولید و جهش فناوری رسانه اجلاس، عملکرد صدا و سیمای مرکز بوشهر شگفت انگیز و قابل تحسین است که به خوبی می‌تواند مسیر رشد و توسعه و پیشرفت استان بوشهر را بیش از پیش هموار کند.

در این مراسم «تندیس باران» و در بهار فنی مرکز بوشهر در آخرین پاییز قرن از بین ۱۱۲ طرح داخلی و خارجی رسانه ملی، طرح و ایده خلاقانه، با عنوان طراحی و ساخت فرستنده رادیویی سیار AM از مهندس سید محمد صفوی جایزه ویژه و تندیس برترین طرح خلاقانه رسانه را به خود اختصاص دهد.

تندیس برترین ایستگاه رادیویی برای ایستگاه رادیویی شهید مدافع حرم، شهید احمدی جوان به سید محمد صفوی، تندیس بهترین مرکز مانیتورینگ به محمدعلی ملکوتی و تندیس برترین مرکز پخش زنده ماهواره‌ای به هدایت الله سیروسی و تندیس برترین مرکز برای دریافت بیشترین تندیس برترین‌ها به هادی جمهیری معاون فنی مرکز بوشهر اختصاص یافت.

کد خبر 5098665

منبع: مهر

کلیدواژه: صداوسیمای مرکز بوشهر سید محمد صفوی بوشهر رضا علیدادی عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر سازمان صداوسیما صدا و سیما ویروس کرونا شیراز آمار کرونا شب یلدا کرمانشاه شهرکرد بوشهر شیوع کرونا قاسم سلیمانی گرگان شهرستان کرج هفته پژوهش عکس استانها بارش برف تندیس برترین صدا و سیمای مرکز بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت

امتداد - براساس آمار چک‌های مبادله‌ای در اسفند‌ماه سال 1402، بیش از 9 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی حدود 6925 هزار میلیارد ریال مبادله‌ شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، 9.2 درصد و از نظر مبلغ، 15.9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در اسفندماه سال ۱۴۰۲، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است. 

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد. استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است. از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.
براساس این گزارش طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱٫۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است. این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸٫۳ درصد است. برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است