Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای هیأت داوران هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی متشکل از مصطفی گودرزی، عفت‌السادات افضل طوسی، محمد صابر شیخ رضایی، حمید رضا کشاورزی میاندشتی و محمد روح‌الامین معرفی شدند.

مصطفی گودرزی استاد گروه مطالعات عالی هنر، دانشکده هنرهای تجسمی پردیس هنرهای زیبا و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل از دانشگاه پاریس، پانتئون سوربن، فرانسه؛ دکتر عفت‌السادات افضل طوسی دانشیار گروه ارتباط تصویری و عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا فارغ‌التحصیل از دانشگاه هونگ ایک، سئول (کره جنوبی)؛ محمد صابر شیخ رضایی ایده پرداز، طراح گرافیک، تصویرگر و عکاس فارغ‌التحصیل رشته ارتباط تصویری از دانشکده هنر دانشگاه شاهد؛ حمید رضا کشاورزی میاندشتی مدرس و کارشناس ارشد هنر اسلامی با گرایش به گونه شناسی خط بنایی (معقلی) و طراح گرافیک و محمد روح‌الامین فارغ‌التحصیل از دانشکده هنر و معماری، طراح گرافیک و مدیر هنری و مدرس گرافیک و تایپو گرافی، داوران این دوره از نمایشگاه پوستر اسماء‌الحسنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی با سازماندهی پایگاه اینترنتی طراحان مستقل ایران «تودی پوسترز» در دو بخش اصلی و جنبی از ۲۴ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

کد خبر 5098622

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه سالانه اسماء الحسنی مصطفی گودرزی محمد روح الامين تایپوگرافی چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت جشنواره تئاتر مقاومت موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی جشنواره سینماحقیقت تئاتر ایران سینمای مستند شبکه دو سیما شب یلدا فیلم کوتاه شبکه یک سیما موسیقی پاپ اسماء الحسنی فارغ التحصیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید در حیطه ­های روش­­‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختار‌های آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ شود گفت:هدف ما همواره در آمیختن علم و اخلاق است تا تربیت نیروی متخصص و متعهد محقق شود و در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام استاد مطهری از اساتید دانشگاه قدردانی کردیم.

دکتر نقی پور با اشاره به رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها و رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که استاد شهید مرتضی مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است افزود:از طرفی هم اگر بخواهیم در علوم مختلف پیشرفت کنیم حتما باید رعایت شان و منزلت معلمان را بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست