Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۳۰ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۸ و ۳۹ دقیقه آتش سوزی فروشگاه لوازم خانگی در خیابان بنی هاشم بین هلالی و غزنوی اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به سرایت دود به ۲ طبقه فوقانی فروشگاه افزود: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و ایمن سازی محل، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را مهار کردند و همزمان در عملیات نجات افراد گرفتار از دود موفق شدند یک زن ۳۰ ساله، یک مرد ۳۵ ساله و یک کودک یک ساله را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری بیان داشت: آتش سوزی پراید در ساعت ۱۱ و ۵۶ دقیقه در کوی سیاحی خیابان فلاح به علت اتصال برق موتور خودرو با تلاش آتش نشانان به وسیله تجهیزات خاموش کننده مهار شد، ضمن اینکه ماموران آتش نشانی حریق پراید در منطقه بهارستان بلوار آریا ساعت ۱۸ و ۳۸ دقیقه به علت نشت بنزین را اطفا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان حریق یک مورد ترانس برق، حریق ۲ مورد پایه برق و حریق ۸ مورد کنتور برق منزل مسکونی را در مناطق مختلف شهر اهواز مهار کردند، همچنین آتش نشانان در عملیات امدادی ۸ خودروی گرفتار در آب ناشی از بارندگی را در مناطق کیانشهر، گلستان، صد دستگاه باهنر، سه راه نگهبانی، کمپلو، سپیدار، امام شرقی، فرهنگ شهر خارج نمودند.

او با اشاره به همکاری آتش نشانان با نیرو‌های ۱۱۵ در جابجایی بیمار مصدوم در منطقه سپیدار خیابان ۷ ادامه داد: ماموران آتش نشانی بچه گربه‌ای را که بالای درخت ۵ متری خیابان در منطقه گلستان خیابان اصفهان بین آبان و آذر، گیر کرده بود را نجات داده و رهاسازی کردند.

ابراهیم قنبری اظهار داشت: ماموران آتش نشانی ۸ شهروند را در عملیات نجات از آسانسور در مناطق گلستان خیابان اصفهان، کیانشهر و زیتون کارمندی خیابان کمیل و ۲ شهروند را در عملیات محبوس شده در اماکن در منطقه کمپلو و گلستان نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی امداد و نجات آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز