Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان دختر دانشگاه‌های آسیا با کسب مقام سوم تیمی کشورمان به پایان رسید.

در سومین و آخرین روز رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان دختر دانشگاه‌های آسیا، بازیکنان در سه دور پایانی با هم به رقابت پرداختند و رده‌بندی اولیه تیمی و انفرادی مسابقات اعلام شد.

براین اساس و در رده‌بندی تیمی، تیم مغولستان با کسب 20 امتیاز قهرمان مسابقات شد، تیم اندونزی با 18 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم دختران ایران با 16 امتیاز سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده‌بندی انفرادی نیز خولان انخسیاخان از مغولستان با 7.5 امتیاز قهرمان شد، نورعابدین شانتی از اندونزی با هشت امتیاز دوم شد و نومینبالای تومور باتار دیگر بازیکن مغول هم با هفت امتیاز سوم شد.

کیانا عرب کاندیدای استادی بانوان بیشترین سهم را در کسب این عنوان داشت و 6.5 امتیاز برای تیم ایران کسب کرد و به‌عنوان پنجم انفرادی رسید. نیکی نادرنیا با پنج امتیاز رتبه دوازدهم، وصال حامدی نیا‌یا 4.5 امتیاز رتبه شانزدهم و کیمیا قاضی‌شریف نیز با کسب چهار امتیاز به رتبه بیست‌ویکم دست یافت.

طبق مقررات، رده‌بندی نهایی مسابقات، پس از بررسی‌های فنی تیم داوری اعلام خواهد شد. همچنین رقابت‌های بخش پسران از 7 دی ماه آغاز خواهد شد.

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا از 24 آذر تا 9 دی ماه با همکاری فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود./ روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور