Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@19:55:24 GMT

مسابقه قرآنی احسن الحدیث برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۹۴۴۹

مسابقه قرآنی احسن الحدیث برگزار می شود

حمادی از برگزاری مسابقه قرآن احسن الحدیث با محوریت قرائت تقلیدی قرآن کریم ویژه قاریان نوجوان و بزرگسال خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید آیات ۵۴ تا ۵۸ سوره فرقان، با صدای استاد شعبان عبدالعزیز را تقلید کنند.

«یوسف حمادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی ۱۰ محفل انس با قرآن در شهرستان سوسنگرد و روستاهای حومه آن برگزار می شود که این محافل از ابتدای دی ماه آغاز و همزمان با شب شهادت این شهید والامقام به پایان می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت‌آزادگان از برگزاری مسابقه قرآن احسن الحدیث با محوریت قرائت تقلیدی قرآن کریم ویژه قاریان نوجوان و بزرگسال خبر داد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید آیات ۵۴ تا ۵۸ سوره فرقان، با صدای استاد شعبان عبدالعزیز را تقلید کنند.

 

وی با بیان اینکه داوری مسابقات در دو مقطع سنی ۱۰ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا صورت می‌گیرد و مسابقات در دو مرحله مجازی و حضوری برگزار می‌شود اضافه کرد: شرایط ضبط اثر و ارسال آن به صورت ضبط ویدیویی در حالت افقی است، همچنین ضبط تلاوت با سیستم صوتی یا بدون سیستم صوتی بلامانع است.

 

حمادی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان آثار خود را به پیام‌رسان سروش یا تلگرام به شماره تلفن ۰۹۱۶۰۲۸۶۵۷۸ ارسال کنند ادامه داد: شرکت کنندگان پس از ارسال فایل ویدیویی، تلاوت خود را با هشتگ (#قرآن_احسن_الحدیث) و تگ کردن صفحه مجازی مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت آزادگان در صفحه شخصی خود بارگذاری کنند.

 

وی مهلت ارسال آثار را از ۲۶ آذرماه تا ۵ بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: داوران مرحله مجازی (مقدماتی) مجید آذربو و ناصر دغاغله هستند که آثار را از ۶ تا ۱۰ بهمن‌ماه داوری می‌کنند، بعد از داوری آثار مجازی برگزیدگان این مرحله برای شرکت در مرحله حضوری رقابت‌ها، در سوسنگرد دعوت خواهند شد. 

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت آزادگان در پایان یاد آور شد: ۲۰ بهمن‌ماه مرحله حضوری مسابقات قرآن احسن الحدیث به میزبانی شهر سوسنگرد برگزار می‌شود که این مرحله را مهدی دغاغله، قاسم بوستانی، ناصر دغاغله و مجید آذربو داوری خواهند کرد.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: احسن الحدیث قرآن احسن الحدیث برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد