Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با ثبت یک باخت دیگر در کارنامه کریس وایلدر و عدم تغییر وضعیت او و تیمش، این شاگردان اوله گونار سولسشر بودند که به پنج امتیازی لیورپول صدرنشین رسیدند.
به گزارش آریا، منچستریونایتد با کسب یک پیروزی خارج از خانه دیگر، خود را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر نزدیک کرد. در مسابقه ای که به عادت این فصل برای شیاطین سرخ سخت آغاز شد، مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال اجازه ندادند شفیلد یونایتد از این مسابقه به عنوان فرصتی برای کسب اولین پیروزی خود در فصل 21-2020 استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب دهمین برد خارج از خانه پیاپی منچستریونایتد در لیگ برتر به دست آمد که این در تاریخ باشگاه رکورد جدیدی محسوب می شود. منچستریونایتد در بازی بعدی خود روز یکشنبه هفته آینده از لیدزیونایتد میزبانی می کند و شفیلد یونایتد هم باید در همان روز، در ورزشگاه آمکس به مصاف برایتون برود.
شفیلد یونایتد 1-0 منچستریونایتد؛ مک گولدریک (5): مگوایر پس از یک ضربه دروازه، توپ را مجددا به هندرسون پاس داد ولی تعلل این دروازه بان در پاس دادن باعث شد برک خودش را به توپ برساند و آن را به هر نحو رو به بیرون برای مک گولدریک بفرستد تا این بازیکن به راحتی دروازه هندرسون را با یک بغل پا باز کند.
شفیلد یونایتد 1-1 منچستریونایتد؛ رشفورد (26): پس از چند تلاش ناموفق برای فرار از تله آفساید حریف، این بار رشفورد با زمان بندی درست در استارت خود و سپس کنترل عالی پاس بلند لیندلوف، توانست با شوت پای راست خود بازی را به تساوی بکشاند.
شفیلد یونایتد 1-2 منچستریونایتد؛ مارسیال (33): پاس پشت دفاع دیگری از پوگبا به مارسیال رسید و این بازیکن پس از عبور دادن توپ از بین پاهای رمزدیل، دروازه خالی حریف را باز کرد.
شفیلد یونایتد 1-3 منچستریونایتد؛ رشفورد (51): گرینوود در میانه میدان با یک خطا متوقف شد ولی رشفورد اجازه نداد داور بازی را متوقف کند و توپ را به فرناندز رساند. مارسیال پس از دریافت پاس در عمق فرناندز توپ را مهیا کرد تا رشفورد از راه برسد و با یک شوت کم ارتفاع، دومین گل خودش و سومین گل شیاطین سرخ را به ثمر برساند.
شفیلد یونایتد 2-3 منچستریونایتد؛ مک گولدریک (87): کرنر ارسالی فلک با ضربه سر لیندلوف همراه شد ولی توپ با برخورد به سر مک گولدریک به طرز غافلگیرانه ای وارد دروازه هندرسون شد.
شیاطین سرخ عملکرد فوق العاده‌ای در بازی های خارج از خانه داشته اند. منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه به مصاف  شفیلد یونایتد رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه 3-2 شکست دهد. به نقل از Opta، با کسب پیروزی خارج از خانه مقابل شفیلد یونایتد، منچستریونایتد به اولین تیم در تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که موفق شده تا در 10 بازی متوالی خارج از خانه و با به ثمر رساندن 2 گل (یا بیشتر از 2 گل) پیروز شود. پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر، تاتنهام در سال 1960 موفق به ثبت چنین رکوردی شده بود. مارکوس رشفورد تحت نظر اوله گونار سولسشر عملکرد فوق العاده‌ای داشته است و از زمان انتصاب او به عنوان سرمربی منچستریونایتد، رشفورد در تمامی رقابت ها موفق به ثبت 42 گل شده است؛ این بهترین عملکرد یک بازیکن تحت نظر یک سرمربی پس از سر الکس فرگوسن بوده است.
بدترین شروع تاریخ در لیگ سطح اول انگلستان توسط شفیلد یونایتد رقم خورد. شفیلد یونایتد در 13 هفته ابتدایی فقط 1 امتیاز کسب کرده است. در تاریخ 130 ساله لیگ سطح اول انگلستان، سابقه نداشت که تیمی تا پایان هفته سیزدهم فقط 1 امتیاز کسب کرده باشد. تنها امتیاز این تیم مقابل فولام به دست آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شفیلد یونایتد منچستریونایتد کامبک شفیلد یونایتد 1 خارج از خانه مک گولدریک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه، تیم منچستریونایتد در مصاف با برنلی با تساوی یک بر یک متوقف شد.

آنتونی در دقیقه ۷۹ شیاطین سرخ را پیش انداخت، اما آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

منچستریونایتد با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رتبه ششم جای دارد. برنلی هم با ۲۴ امتیاز نوزدهم است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، نیوکاسل ۵-۱ شفیلد یونایتد را شکست داد و شفیلد سقوطش قطعی شد. فولام و کریستال پالاس به تساوی یک بر یک رضایت دادند و ولورهمپتون دو بر یک از سد لوتون تاون گذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود